  • 1. Data: 2002-10-25 18:31:18
    Temat: Zbalokowane konto w p... INGBank Online
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    witam,

    czy ktos z userow ING Bank Online
    mial moze taki przypadek???

    zablokowalem konto :(

    kurcze nie wiem jak to zrobilem.
    Od roku uzytkuje swoje konto.
    Dzis probowalem zalogowac sie do konta
    mojej dziewczyny i za kazdym razem (5 x)
    dostawalem info, ze para login i haslo jest nieprawidlowa.
    W koncu dostalem info, ze kotno jest zablokowane!!!

    W morde, chyba umiem wpisac 2 literki i 3 cyferki, zeby nie
    pop...lic tego wszystkiego.

    Zadzwonilem na helpline a pani mi powiedziala, ze sie zablokowalo,
    bo zle wpisalem haslo (5x) i pewnie pomyylilem literki duze z malymi !!!!
    (5razy !?!?!?!?!?)

    Spytalem, czy uwaza, ze jestem na tyle "gupi", ze popieprze kolejnosc
    literek.
    A ona na to, ze to jedyne wyjscie :)

    Moze ktos mial podobne przejscia z ING????

    Prosze o pomoc

    pzdr

    Habier

  • 2. Data: 2002-10-25 19:44:24
    Temat: Re: Zbalokowane konto w p... INGBank Online
    Od: "alexander" <a...@o...pl.NOSPAM>

    Czesc!

    Użytkownik "Habier" <m...@i...pl> napisał:

    > zablokowalem konto :(
    [...]
> [...]
    > literek.
    > A ona na to, ze to jedyne wyjscie :)
    >
    > Moze ktos mial podobne przejscia z ING????

    Nie

    > Prosze o pomoc

    Chyba czeka Cie wizyta w oddziale!

    Pozdrawiam!
    Aleksander

  • 3. Data: 2002-10-25 22:11:04
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Habier" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos z userow ING Bank Online
    > mial moze taki przypadek???

    Nie miałem, a od dawna mam konta.
    wiem, ze jeśli 3 raz jest nie udany, to robię sobie pauzę z godzinę, dwie,
    bo może coś nie działa.

    Abstrahując od CAPS Locka czy innego klawisza źle wciśniętego, mi się
    wielokrotnie zdarza mylić przyporządkowanie konta, loginu. hasła.
    Za dużo tego. Warto brać "oddech"

  • 4. Data: 2002-10-26 11:21:23
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Abstrahując od CAPS Locka czy innego klawisza źle wciśniętego, mi się
    > wielokrotnie zdarza mylić przyporządkowanie konta, loginu. hasła.

    czyli jest opcja, ze cos nie dzialalo??? Jestem w 100%pewny, ze wpisalem
    dobrze!!!!

    Szczegolnie, ze CapsLock byl wylaczony, wpisywalem jednym palcem, a w hasle
    do wpisania
    mialem 2 literki!!!!!
    A z moim kontem nigdy nie mialem problemow.
    Ja juz nie wiem, jestem wk..iony na ten bank.

    pzdr

    Habier

  • 5. Data: 2002-10-26 17:07:02
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Fri, 25 Oct 2002, Habier wrote:

    > mial moze taki przypadek???

    Mialem ciut podobny w Lukasie.
    Po pierwszym zalogowaniu system poprosil o zmiane hasla.
    Wpisalem nowe, system potwierdzil zmiane, ale po angielsku "password
    changed succesfully" czy jakos tak.
    Proba ponownego zalogowania zakonczyla sie bledem. :-/
    Przy trzecim logowaniu podalem stare haslo i.. system przyjal.
    Znow prosba o zmiane, zmienilem (oczywiscie na inne niz poprzednio) i tym
    razem potwierdzenie bylo po polsku. I potem juz problemow nie bylo.
    M.

  • 6. Data: 2002-10-26 19:39:11
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > czyli jest opcja, ze cos nie dzialalo??? Jestem w 100%pewny, ze wpisalem
    > dobrze!!!!

    Nie wykluczam. Bank nie wierzy, chce forsę.
    Być może znajdą się tu jacyś użytkownicy z identycznym kłopotem.
    Mi się nie zdarzyło jeszcze konta zablokować. Jestem na to uczulony i nie próbuję
    tego "ostatniego" razu, także w bankomatach.

  • 7. Data: 2002-10-27 10:36:16
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

> [...]
    > Mi się nie zdarzyło jeszcze konta zablokować. Jestem na to uczulony i nie
    próbuję tego "ostatniego" razu, także w bankomatach.

    jasne. dzieki. mam nauczke na przyszlosc :)

    pzdr

    Habier

  • 8. Data: 2002-10-27 11:21:45
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > jasne. dzieki. mam nauczke na przyszlosc :)

    Każdy się uczy na błędach.
    Ja straciłem kiedyś kartę bankomatową, bo z uporem maniaka wbijałem PIN z innej mojej
    karty.
    Na szczęście działo się obok oddziału i za darmo i następnego dnia mi ja zwrócono.
    Ale fatyga, złość, mnie nie ominęła:-)