  • Data: 2018-12-10 19:19:34
    Temat: Re: Zawyżanie kwoty transakcji na paragonie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-10 o 19:11, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Zadzwonic anonimo na komende ze tam chyba jakis przekret, moze z VAT i
    > na drugi dzien pojechac sluzbowo i wyjasniac :-)

    Sprawdzić najpierw o co chodzi i nie siać popeliny na komendzie.
    Wiele lat temu przyuważyłem, że gdzieś na orlenie czy innej sieciówce
    (nie pamiętam) niejako z automatu było tak, że jak do zapłaty było 100,
    to na kasie nabijane było (niejako automatycznie) 200, 100zł do wydania
    w reszcie (która oczywiście nie była wydawana) - chyba przy płatności
    kartą. Czemu - nie wiem, ale było to neutralne podatkowo, więc radzę się
    nie ośmieszać donoszeniem o oszustwach. Najlepiej pogadać o tym z danym
    sprzedawcą.

    --
    Liwiusz