    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaufanie mBanku
    Date: Thu, 22 Oct 2015 19:22:02 +0200
    <s...@p...org> <mvfqto$kq9$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mvgmdv$lkk$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.151012.invalid>
    <mvhdaf$e7u$1@node1.news.atman.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mvhdaf$e7u$...@n...news.atman.pl

    > To też prawda.

    > - Nie widzę potrzeby wysyłania aż dwóch SMSów.

    IMO Biz podobnie. Pierwszy SMS umożliwia ustawienie
    czegoś na kształt hasła telefonicznego, które pozwala
    na weryfikowanie się via telefon. Ale akurat to coś
    nie zostało wzięte pod uwagę tym razem -- SMS wstępny
    (z hasłem telefonicznym) przybył, hasło (telefoniczne)
    ustanowiłem i zapamiętałem, ale nie było ono użyte przy
    okazji wysyłki tymczasowego hasła do interfejsu WWW.

    > - Nie widzę potrzeby szczegółowego wyjaśniania
    > aż dwóm osobom celu rozmowy telefonicznej.

    > - Nie widzę potrzeby zmiany hasła tymczasowego
    > na inne, niż było tuż przed blokadą. (skoro
    > ktoś zablokował dostęp,podając 3 razy pod
    > rząd złe hasło, prawdopodobnie nie zna dobrego;
    > skoro to stare jest aż tak dobre, po co je
    > zmieniać na inne?)

    I najwyraźniej można po prostu odblokować dostęp
    bez wysyłania hasła tymczasowego do interfejsu WWW.
    (tak pojąłem -- najpierw jest odblokowanie, następnie
    wysłanie hasła tymczasowego do WWW)

    > BTW -- w trakcie zamiany hasła tymczasowego podałem
    > poprawnie stare hasło, skoro dowiedziałem się, że

    Tym razem tak samo -- z pamięci białkowej.
    Tym razem także podałem bez pudła.
    Nie mam snapa, bo nie wiem, jak zrobic na Kiciusiu,
    ale mam ,,snap'' (ukazujący komunikat) pstryknięty
    komórką.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'