    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaufanie mBanku
    Date: Tue, 13 Oct 2015 19:00:52 +0000 (UTC)
    <s...@p...org> <mvfqto$kq9$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mvgmdv$lkk$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mvhamk$bjs$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mvjfi7$gft$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Nie widzę. Pytajnik mówi -- że pytam.

    Odpowiadając w Twoim impertynenckim tonie kilku ostatnich postów: a
    cokolwiek widzisz?

    > A cokolwiek rozumiesz, czy raczej niczego nie rozumiesz?

    > Zero. Wystarczy raz opisać procedury. Czy jest jakaś ogólna,
    > czy każdy operator ma swoją? Jeśli ogólna -- może jest jakaś
    > odgórna regulacja... Czy jest jeden numer, pod którym można
    > (choćby zacząć zastrzeganie) zastrzec SIMkę dowolnego
    > operatora...
    >
    > Na razie tak piszesz, aby ,,w razie czego'' ,,wyjaśnić'',
    > że pisałeś coś innego... ;)

    To było pytac o procedure a nie powątpiewająco odnosić się do mojej
    wypowiedzi.

    Odpowiadając - wiem ze cie to zaskoczy ale zeby zablokwoać należy zadzwonić
    do BOK swojej sieci, zidentyfikowac się i zablokować.
    Nie wiem jakie sa dokładne procedury - z Twoich postów mozna wywnioskować
    ze nie masz co robić w zyciu wiec kazda pierdołe rozpisujesz na 100 zdań.
    Ja takiego luksusu wolnego czasu nie mam.

    U mojego operatora dzwonie, podaje ustalone hasło i blokuje.