    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    Date: Fri, 4 Oct 2019 10:59:27 +0200

    dyskusyjnych:29ba960d-4a89-46bb-a379-03c1e1f5cb39@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 3 października 2019 15:36:43 UTC+2 użytkownik Dawid
    Rutkowski napisał:

    >A pozwolisz że ja sam będę oceniał co jest dla mnie lepsze?
    >Za obsługę konta itp przez rok zapłaciłem niecałe 100zł(taka kwota
    >chyba była na ostatnim zestawieniu opłat i prowizji) i dla mnie jest
    >to jak najbardziej akceptowalne.
    >Więc cenę akceptuję a co do jakości tez uwag nie mam. Więc i nie mam
    >powodu aby zmieniać konto.

    100zl byloby i dla mnie akceptowalne za dobrze wykonywana robote ...
    ale skoro jest tyle bankow, ktore tez robia dobrze i taniej/darmo, to
    po co przeplacac ? :-)

    >A co ma być: składasz wypowiedzenie i bank musi to przyjąć do
    >akceptacji.

    Tak z ciekawosci patrze na nowy regulamin mbanku

    4) Możesz wypowiedzieć umowę w całości lub części, która dotyczy
    danego rachunku:
    a) z miesięcznym okresem wypowiedzenia,
    b) gdy nie zgodzisz się na proponowane zmiany w regulaminie, taryfie
    lub tabeli - z dniem, w którym otrzymamy
    od Ciebie taką informację.

    8) Jeśli wypowiadasz umowę, zobowiązujesz się, że:
    a) spłacisz swoje zobowiązania wobec nas,
    b) spłacisz wykorzystywany limit kredytu odnawialnego - do końca
    okresu wypowiedzenia,
    c) podasz nam rachunek, na który przekażemy pieniądze z rachunku,
    który prowadziliśmy na jej podstawie.

    9) Okres wypowiedzenia liczymy:
    a) od dnia, w którym otrzymamy Twoje pisemne wypowiedzenie,
    b) od dnia, gdy złożysz wniosek o wypowiedzenie umowy w serwisie
    transakcyjnym lub wypowiesz umowę w BOK.

    Czyli wynikaloby, ze "zamkna". Ale skoro jest saldo ujemne, to musza
    trzymac.
    Zreszta pewnie pare lat trzymaja dane z zamknietych rachunkow.

    Wiec ciekawe co bedzie dalej ... dzial windykacji bedzie dzwonil i
    mowil
    "ma pan debet na rachunku", czy "mial pan debet na zamknietym
    rachunku" ? :-)

    A jak sie dowiedziec daty zamkniecia ?
    Bo ciekawe - bedzie zgodna z terminem wypowiedzenia, czy uregulowania
    :-)

    Hm ... na taki "zamkniety rachunek" przyjmuja przelewy z Elixiru, czy
    odrzucaja ?
    To jak splacic naleznosci ? Podadza nr swojego konta technicznego ?

    Ktos chetny do przetestowania ? :-P

    J.