  • Data: 2019-10-03 14:26:50
    Temat: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 października 2019 13:42:32 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > A pani w okienku powinna mu to zasugerować czy nie powinna?

    A zapytał, co zrobić, żeby się zamknęło?
    Zresztą 2zł i tak sprawy nie załatwi, jeszcze są odsetki od niedozwolonego debetu.

    Hmm, czy oprócz PRP unia powinna wymyślić KDD - konto dla debili?
    Tylko jak ustalić kryterium możliwości założenia takiego typu konta?
    Na myśl przychodzi mi pieśń bojowa ogrów, składająca się wyłącznie z wyrazów
    jednosylabowych - pewnie tak trzeba by też napisać regulamin takiego konta.

    > PS. A jak miał jedno konto? ;-)

    Prezes Kaczyński??? A ja go tu pod nazwiskiem od debili...