    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaskakująco wysoki...
    Date: Fri, 1 Aug 2014 16:04:52 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lrfnot$8ar$...@n...news.atman.pl

    > Obecnie Mille daje 4% do 50k, wcześniej dawał tylko do 25K.

    ,,Wcześniej'', co nie znaczy, że tamte warunki nie obowiązują
    obecnie, gdyż miały obowiązywać przez 3 miesiące, licząc od
    dnia wpłacenia ,,nowych'' środków.

    Nowe warunki:

    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe

    Wcześniejszych warunków na stronie chyba już nie ma, ale były podobne:

    -- nowe środki (uznali nowość, bo w czerwcu dali 4%)

    -- do 25 k (teraz jest do 50 k; mnie chodzi o 25 k)

    -- na 3 miesiące licząc od wpłacenia (teraz chyba jest podobnie;
    gdzieś jest mowa o 3 miesiącach, w innym miejscu o 92 dniach))

    -- założone konto 360 (miałem je, zanim wpłaciłem nowe środki)

    Pieniądze wpłaciłem po założeniu konta 360. Pamiętam, że w tamtych
    dniach miałem telefon z Mille i raczej niemiłą rozmowę z Mille
    związaną z oszczędnym kontem i powiązaniem z kontem 360.

    Rozmowy nie chciałem kontynuować, bo na oszczędne wpłaciłem
    już po założeniu 360, więc uznałem, że nie będzie problemów.

    Lokatę założyłem przed założeniem 360 -- więc lokatę mam na 4%, nie na 4.5%.

    -=-

    Rozumiem, że wpłacałem w czasie, gdy Mille dawał podwyższone
    oprocentowanie tylko do 25K, ale nie rozumiem, dlaczego Mille
    nie uznaje warunków poprzedniej promocji, która wg warunków
    Mille trwać miała 3 miesiące licząc od czasu wpłacenia nowych
    środków -- u mnie od 18 czerwca br.

    Fakt, że zanim skończyła się wcześniejsza promocja, dali kolejną.
    Jednak z tego, że dali kolejną, nie wynika, że zlikwidowali
    poprzednią. Zatem ,,obecnie'' funkcjonować powinny obie.

    Rozumiem też, że nie łapię się na nową, bo muszą być ,,nowe środki'',
    czyli jeszcze nowsze. Problem ,,jeszcze nowszych'' próbowano mi
    wytłumaczyć w mamurku , ale nie chciałem tego tłumaczenia słuchać
    -- starczyło mi, że dla mnie będzie 4% do 25k przez 3 miesiące,
    licząc od dnia wpłacenia, czyli od 18 czerwca.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'