  • Data: 2014-08-01 19:37:07
    Temat: Re: Zaskakująco wysoki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 53dbb6b4$0$2230$6...@n...neostrada.pl

    > A gdzie regulamin promocji i jakie miales laczne saldo wczesniej ?
    > Bo to chyba na nowe srodki ...

    Wygląda na to, że Mille czyni nas swymi darmowymi pracownikami.
    To bank powinien zausterkować konkretnie:

    -- nie podpada pan pod warunki, bo środki były stare (śmierdzące)
    -- nie daliśmy, bo nie mieliśmy w kasie

    A ja powinienem w razie takiego zausterkowania wykazać błąd w myśleniu banku:

    -- środki były nowe, prosto z drukarni
    -- poza Kasią są inni pracownicy

    Bank mąci: zmieniając warunki, dzieląc środki na stare i nowe, agregując usługi...

    -=-

    Na moją odpowiedź:

    Odpowiedź Państwa jest bezwartościowa.
    Potrafię policzyć, ile dali Państwo odsetek,
    ale nie rozumiem, jakiego (wg Was) warunku
    nie spełniłem.

    LC

    bank nie dał swojej...

    -=-

    Okazało się, że długich końcówek nie było tam, gdzie wg mnie powinny
    być. Ostatni raz użyłem ich ze 30 lat temu... Włożyłem je do pudełka
    po leku, którego dziś jest pełno, ale którego wówczas nie było
    w polskich aptekach -- czymś w rodzaju aspiryny bez aspiryny. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'