  • 21. Data: 2003-12-18 13:41:20
    Temat: Re: Zasady % kredytów w Multibanku i mBanku
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Dzięki... ups - nie doczytałem.

  • 22. Data: 2003-12-18 17:05:25
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Witajcie,
    Niestety, staram się o kredyt z żoną, ale żeby mieć Aquariusa jedno z nas
    musi wykazać się dochodami netto co najmniej 5 000 PLN od jednej osoby. Jak
    to jest? Przecież przy takich dochodach pensja netto zależy od podatków.
    Są dwa skrajne przypadki:
    1. Zarabiasz spokojnie 5 kPLN miesięcznie netto, ale w połowie roku
    przekraczas próg podatkowy i netto co miesiąc jest poniżej 5 kPLN. Co na to
    Multibank? Kasujemy konto Aquarius?
    2. Zarabiasz załóżmy 4,8 kPLN miesięcznie, rozliczas się z żoną i mimo
    przekraczania progów podatkowych nadal tyle samo dostajesz netto, ale
    załóżmy od września pracodawca nie pobiera składek na ZUS i 4 ostatnie
    miesiące w roku dostajesz netto 5,8 kPLN.

    Stąd moje pytanie - kiedy Multi daje Aquariusa, a kiedy nie.\
    Rzeczywiście prowizja za kredyt hipoteczny w wys. 1% o oprocentowanie 7,5%
    zaoferowali mi pod warunkiem bycia Aquariusem.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 23. Data: 2003-12-18 17:47:00
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witajcie,
    > Niestety, staram się o kredyt z żoną, ale żeby mieć Aquariusa jedno z nas
    > musi wykazać się dochodami netto co najmniej 5 000 PLN od jednej osoby.

    Nie dochody netto 5 kzl, tylko wplywy miesieczne 5 kzl liczone w skali
    kwartalu. Mozesz se wlac 15 kzl na raz i miec na kwartal spokój.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 24. Data: 2003-12-19 07:42:21
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Zalozcie konto wspolne. Licza sie wplywy regularne na konto a nie dochody.
    To ty deklarujesz ze chcesz miec Aquariusa i deklarujesz swoje wplywy (min.
    to 5 tys srednio w kwartale).

  • 25. Data: 2003-12-19 08:14:36
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    > Nie dochody netto 5 kzl, tylko wplywy miesieczne 5 kzl liczone w skali
    > kwartalu. Mozesz se wlac 15 kzl na raz i miec na kwartal spokój.

    skoro tak, to OK
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 26. Data: 2003-12-19 08:15:35
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    > Zalozcie konto wspolne. Licza sie wplywy regularne na konto a nie dochody.
    > To ty deklarujesz ze chcesz miec Aquariusa i deklarujesz swoje wplywy
    (min.
    > to 5 tys srednio w kwartale).

    widać, że pra cownicy banku nie do końca dobrze znali zasady, ale w takim
    razie to nie będzie problemu.
    dzięki i pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 27. Data: 2003-12-19 09:56:03
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Precyzyjnie to:
    min. to 5 tys srednio miesiecznie liczac kwartal (wiec mozna zrobic
    jednorazowa wplate na 15 tys raz na kwartal).

  • 28. Data: 2003-12-19 10:29:46
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Dzięki za potwierdzenie,
    Pzodrawiam, Grzegorz

  • 29. Data: 2003-12-21 18:26:43
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Rzeczywiście prowizja za kredyt hipoteczny w wys. 1% o oprocentowanie 7,5%
    > zaoferowali mi  pod warunkiem bycia Aquariusem.

    Ja bym się bardzo poważnie zastanowił, czy przy takich warunkach nie
    zrezygnować z tej oferty. Przecież KB lub PKOBP daje znacznie niższe
    oprocentowanie (popatrz na odpowiednie strony). Przykładowo KB od 6,71% do
    7,21% (w zależności od wkładu własnego) a prowizja 0,9% lub mniej. Co więcej
    oprocentowanie nie jest ustalane przez Prezesa. Naprawdę nie wiem na czym
    polega to CUDO!!!
    Pozdrowienia Tensor1

  • 30. Data: 2003-12-21 18:47:20
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > a prowizja 0,9% lub mniej.

    Już parę osób pytało skąd masz informacje o takich stawkach prowizji, bo
    doświadczenia innych oraz toip nie potwierdzają tego. Może tym razem
    ujawnisz źródło?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn