  • 1. Data: 2002-11-06 19:30:05
    Temat: Zamykanie placowek bankowych
    Od: "Marcin_PP" <t...@w...pl>

    Witam,

    >Pewnie z tego samego powodu co sprawilo, ze z dniem 1.11.2002r.
    zlikwidowano
    >oddzial Millennium w M1 w Bytomiu - za wysokie koszty utrzymania,
    >nieadekwatne do ilosci obslugiwanych rachunkow przez ten oddzial.

    W bytomiu ostanio modne jest zamykanie placowek bankowych oprocz Millenium
    zamkneli takze ING BSK, i tez mysle ze z tego samego powodu, ale na moje
    pytanie dlaczego musieli go zamkac dostalem taka odpowiedz :

    "Szanowny Panie

    Dziekuje za odwiedzenie naszej witryny internetowej.
    W odpowiedzi na Pana pytanie chcialam uprzejmie poinformowac, iĹź placowka
    ING Banku Slaskiego znajdujaca się w Bytomiu przy ul. Wroclawskiej 94 nie
    spelniala standardow w zakresie obslugi bankowej a wymaganae naklady na
    dostosowanie do standardow nie mialy uzasadnienia ekonomicznego. Wyniki
    analizy wykazuja również iż, jednostka ta nie była optymalna z punktu
    widzenia klientow.
    Dziękujemy za zwrocenie uwagi iż, zlikwidowana znajduje się nadal na
    stronie
    internetowej. Zostanie to niezwlocznie skorygowane.

    Z powazaniem,
    Iwona Skorka ING Bank Slaski S.A.

    Zastrzezenia prawne odnosnie serwisu WWW

    ING Bank Slaski S.A. informuje, ze podane niniejszym dane nie stanowia
    wiazacej oferty jakichkolwiek usług, w tym usług bankowych, klientom i
    partnerom ING Banku Slaskiego, i podane zostaly wylacznie w celach
    informacyjnych.
    ING Bank Slaski S.A. nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek
    szkody będące rezultatem oparcia sie na tych informacjach. Ryzyko z
    tytułu
    uzytkowania niniejszych informacji ponosi wylacznie jego uzytkownik.
    Otrzymujac niniejsza informacje uzytkownik przyjmuje do wiadomosci, ze
    wszelkie informacje wysylane za pomoca poczty elektronicznej oraz innych
    form transmisji poprzez siec Internet nie maja charakteru poufnego i moga
    byc narazone na ingerencje osob trzecich."

    Najlepsze jest to ze ta placowka byla nowa moze 2 lata temu odtwarta a oni
    pisza ze niespelnia standartow. Czy od odwarcia jakos drastycznie podniosly
    sie standarty czy to tylko taka odpowiedz na odczepnego.

    --
    Rowniez pozdrawiam
    Marcin P.

  • 2. Data: 2002-11-06 21:39:59
    Temat: Re: Zamykanie placowek bankowych
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Marcin_PP pisze:

    > Najlepsze jest to ze ta placowka byla nowa moze 2 lata temu odtwarta a oni
    > pisza ze niespelnia standartow. Czy od odwarcia jakos drastycznie podniosly
    > sie standarty czy to tylko taka odpowiedz na odczepnego.
    Pewnie była po prostu nierentowna. Przynosiła straty, więc skrócono
    ją o głowę.
    IMHO jest to troszkę krótkowzroczne postępowanie.
    Koszty założenia oddziału są wysokie.
    --
    mj

  • 3. Data: 2002-11-06 23:50:22
    Od: <v...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>

    jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote:
[...]

    : --
    : mj

    Witam!
    Może w decyzji pomogli im właściciele budynku - ten budynek ma być ponoć do
    sprzedania. Piszę "ponoć" bo sam właściciel tak do końca nie jest w stanie
    odpowiedzieć, a komornik już działa.

    mgr inż. Wojciech "LEO" Śmietański
    v...@m...iinf.polsl.gliwice.pl
    http://malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl/~vojtus

  • 4. Data: 2002-11-07 12:53:29
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    a tam użytkownik <v...@m...iinf.polsl.gliwice.pl> pisze:

> [...]
    >: Koszty założenia oddziału są wysokie.
    > Może w decyzji pomogli im właściciele budynku - ten budynek ma być ponoć do
    Może masz rację.
    Dziś rozmawiałem na temat rentownej filii pewnego banku, który był
    zmuszony ją zlikwidować. Właściciel budynku miał układ z innym
    bankiem, który chciał tam założyć oddział.
    Nie wiedziałem, że takie sytuacje się dość często zdarzają.
    Jednak najczęściej likwidacja oddziałów jakiegoś banku jest wynikiem
    decyzji zarządu mającej na celu oszczędności lub reorganizację
    struktury.
    Pozdrawiam

    Ps. Ech... poszłoby się do "Dziupli", ciekawe czy stoi jeszcze... :-)
    --
    mj