  • 1. Data: 2003-09-29 07:39:57
    Temat: Zamykanie konta w Citi
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Jakie macie doświadczenia odnośnie zamykania kont w Citi? Bo rodzice mają
    CitiGold które po ostatniej zmianie TOiP (prowadzenie 95 zł miesięcznie) chcą
    zamknąć. Problem w tym że okres wypowiedzenia to chyba 40 dni a płacić stówkę
    im się nie uśmiecha. Czy jeżeli przez ostatnie parę miesięcy nie było żadnych
    operacji, szczególnie kartami, da się to ten okres skrócić? Albo czy można
    wysłać pismo że nie zgadzają się na zmiany, zamykają konto i nie wezmą tej
    opłaty?
    Ja niestety nigdy z Citi nie miałem kontaktu, nie czytałem umowy konta ani
    TOiP więc jestem kompletnie niezorientowany.

    pzdr
    konlin

  • 2. Data: 2003-09-29 08:55:50
    Temat: Re: Zamykanie konta w Citi
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

> [...]
    > Ja niestety nigdy z Citi nie miałem kontaktu, nie czytałem umowy konta ani
    > TOiP więc jestem kompletnie niezorientowany.

    Zamknięcie konta trwało u mnie w sumie 2 tygodnie czasu. Trwało to jednak
    tak długo, dlatego, że wraz z prośba o zamknięcie przesłałem pisemną prośbę
    o przesłanie nadwyżki na inne konto. Okazało się, że citi nie akceptuje
    takiego zlecenia i musiałem jeszcze odbyć 2 rozmowy z infolinią. Kwota za
    użytkowanie była normalnie pobrana w tym okresie (z tym, że w moim przypadku
    to była kwota rzędu 10 pln). Działają dosyć szybko, a przyznam, że obawiałem
    się przeciągania sprawy po tym co się naczytałem.

    pozdrawiam,
    Sylwek

  • 3. Data: 2003-09-29 14:14:36
    Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>

    Był piękny 2003-09-29 10:55, jednak* SylwesterN* napisał :

    Spoko są upierdliwi będą dzwonić proszą żebyś sie zastanowił a później
    będą chcieli abyś wskazał konto lub sposób na zwrot nadwyżki troche tego
    nie zrozumiałem bo najpierw zapłaciłem za kolejny rok z góry w obawie
    przed tym jak rok wcześniej zaczeli mi naliczać odsetki jak spóźniłem
    się kilka dni tak teraz z uporem maniaka chcą oddać mi nadwyżke ale
    spoko będą natrętni ale do przejścia
    --
    Pozdrowienia
    Blecota

  • 4. Data: 2003-09-29 17:54:14
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > Ja niestety nigdy z Citi nie miałem kontaktu, nie czytałem umowy konta ani
    > TOiP więc jestem kompletnie niezorientowany.

    Rezygnowałem z GOLDa w kwietniu. Co mogę powiedzieć to:
    - okresu wypowiedzenia nie da się skrócić
    - przez ten okres ponosić trzeba wszystkie opłaty
    - nie wiem jak teraz ale w kwietniu rezygnacja z KK CITI (zgodnie z
    ówczesnym regulaminem) _musiała_ być złożona pisemnie (w oddziale mają
    specjalny formularz)
    - w momencie złożenia pisemnej rezygnacji doradca zażądał natychmiastowego
    oddania karty !
    - przy składaniu wniosku doradca "doradził" :) mi żebym zadłużenie karty
    spłacił dzwoniąc na infolinię bo u niego to maaasa papierów do wypełnienia
    przy tym będzie
    - pomimo wszystkich tych zabiegów i wielokrotnego (później) zgłaszania do
    infolinii _miesiącami_ przychodziły do mnie wyciągi i "szajs" reklamowy :)
    - na którymś z kolei (chyba 3) wyciągu pojawiła się kwota -2.63 ! i nikt nie
    umiał tego wyjaśnić (nie miałem już przecież karty)
    - "szajs" i lipne wyciągi przestały przychodzić po telefonicznej (ostrej)
    rozmowie z szefostwem doradców CITI GOLDowych (na szczęście wiedziałem kto
    to jest i znałem telefon, bo byłem wcześniej pracownikiem tej "zacnej"
    korporacji, ale nie sądzę, żeby infolinia podała ten numer komukolwiek z
    klientów)

    pozdrawiam
    GO

  • 5. Data: 2003-09-29 20:09:37
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "GOL" <g...@W...onet.pl> wrote:

    > rozmowie z szefostwem doradców CITI GOLDowych

    Znaczy z Agnieszką B.? ;))

    --
    Mother north - united we stand, together we walk
    Phantom north - I'll be there when you hunt them down...

  • 6. Data: 2003-09-30 08:10:45
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

> [...]
    nie
    > umiał tego wyjaśnić (nie miałem już przecież karty)

    Jeżeli zażyczyłeś sobie zaprzestania przetwarzania danych osobowych to
    jeszcze jest GIODO. Usunąć nie mogą, ale szajsu wysyłać też im nie wolno.

    Sylwek

  • 7. Data: 2003-09-30 16:10:34
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał:

    > Jakie macie doświadczenia odnośnie zamykania kont w Citi?

    Ja zamykałem dwa: CitiKonto i CitiOne. I musze powiedzeć, ze wrażenia
    (przynajmniej podczas zamykania) dobre - przynajmniej na koniec sie postarali ;D
    ;-))

    > Bo rodzice mają
    > CitiGold które po ostatniej zmianie TOiP (prowadzenie 95 zł miesięcznie) chcą
    > zamknąć.

    A CO się zmieniło dla CitiGold ???

    > Problem w tym że okres wypowiedzenia to chyba 40 dni a płacić stówkę
    > im się nie uśmiecha.

    Z tego co pamiętam, to w okresie wypowiedzenia citi nie pobiera opłaty za konto.
    Później jeszcze przyjdą chyba dwa-trzy wyciągi (na 0zl) i koniec.

    --
    Witek

  • 8. Data: 2003-09-30 19:19:17
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl> wrote in message
    > nie
    >
    > Jeżeli zażyczyłeś sobie zaprzestania przetwarzania danych osobowych to
    > jeszcze jest GIODO. Usunąć nie mogą, ale szajsu wysyłać też im nie wolno.

    Teraz już nie pamiętam, czy na standardowym formularzu była do wyboru opcja
    zaprzestania przetwarzania danych w celach marketingowych (jak znam CITI to
    pewnie "sprytnie" została przemilczana :) ). W każdym bądź razie wysłałem
    osobne pisemko z wezwaniem do zaprzestania tego typu działań i otrzymałem
    uprzejmą odpowiedź że jeżeli sobie tego nie życzę to proszę bardzo, ale ...
    i tak dostawałem info o promocjach z tymi lipnymi wyciągami do czasu aż
    przestało przychodzić cokolwiek.

    GO

  • 9. Data: 2003-10-01 07:25:22
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> napisał(a):

    > A CO się zmieniło dla CitiGold ???

    No pokazali mi TOiP z opłatą miesięczną i stwierdzili, że skoro konto od
    pewnego momentu i tak jest martwe to nie ma sensu go trzymać za taką kasę. Z
    tego dla mnie płynie wniosek że wcześniej tej opłaty nie było bo ani za
    prowadzenie ani za karty nic nie płacili. A karty to im prawie wepchnęli mimo
    że nie chcieli bo mieszkają w mieście gdzie po prostu nie ma możliwości
    korzystania z nich. Ale doradca tak długo namawiał i przekonywał że w końcu
    ustąpili. Bo skoro wszystko za free to czemu nie :))

    > Z tego co pamiętam, to w okresie wypowiedzenia citi nie pobiera opłaty za
    > konto

    GOL napisał wyżej że pobierają normalnie. Jak w końcu jest?

    pzdr
    konlin

  • 10. Data: 2003-10-01 11:51:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał:
    > GOL napisał wyżej że pobierają normalnie. Jak w końcu jest?

    A któż to wie.... widać obie opcje są możliwe ;-)) Cóż, dobry poczciwy citi ;D