  • 11. Data: 2004-03-03 23:22:52
    Temat: Re: Zamykanie konta - subiektywny ranking ;)
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > W katowicach jest dosyc srednio.

    Sorry ze pytam, ale w ktorym oddziale? Tym na Skargi, czy na Pl. Miarki?

    Pozdrv

    sanula

  • 12. Data: 2004-03-03 23:28:33
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > Kredyt Bank (KEN - blizej Kabat)
    > Obsluga - Pan bez poczucia humoru ;) (albo ja mam wisielczy humor? -
    > zartowalem czy po ostatnich wydarzeniach pociekalo troche klientow - pan
    > stwierdzil - a jakich wydarzeniach? ;))). Obsluga bardzo poprawna - ale
    > klienci za mna juz czekali - bo tylko jedno stanowisko bylo czynne.
    Koncowa
    > ocena 4
    > Procedury 5. Oddalem karty w tym VC, wyplacono mi pieniazki - po 60 dniach
    > konto bedzie zamkniete. Ciekawostka - musialem tez oddac KB karte?

    Moze nie na temat, ale ja opisze sytuacje, ktora przydazyla mi sie w KB
    kilka lat temu i dotyczy zalozenia konta. Otoz chcielismy z moja owczesna
    narzeczona (obecnie zona) zalozyc wspolne konto.Pytalismy w placowkach
    roznych bankow, czy jest taka mozliwosc i jakie warunki bank daje.
    Gdy weszlismy do sosnowieckiej placowki KB i zadalismy Pani z obslugi
    pytanie, ta zmeczonym zyciem glosem powiedziala:
    "Wspolne konto???? A po co tak sobie zycie utrudniac!!!!"
    Ta to miala spoczucie humoru....

    sanula

  • 13. Data: 2004-03-04 11:06:18
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    skorz wrote:
    > Ja ostatnio zamykałem konto, którego nie zakładałem :))
    >
    > Okazuje się że pre-paidowcom kart ING, ING zakłada konto Taryfa 0.
    > 1. Kupno karty.
    > 2. Wystąpienie z wnioskiem o dostęp przez net do konta, którego numer
    > jest podany razem z kartą pre-paid.
    > 3. Podpisanie umowy i radość z podglądu :))

    To jest bardzo dobra radat dla tych którzy chcą mieć konto "Taryfa 0" ponieważ
    od pewnego czasu twierdzili że takich kont już nie zakładają.

    Ja to konto mam do płacenia kartą i przelewam na nie tyle ile mi potrzeba -
    faktycznie nie ponosze żadnych kosztów z tytułu używania tego konta, no tylko
    raz na parę lat 12 zł za kartę
    *** blad ***

  • 14. Data: 2004-03-04 18:21:55
    Od: an <a...@n...pl>

    >Lukas Bank (Galeria Ursynkow - Natolin)
    >Obsluga - no az sie zastanawialem, czy jednak likwidowac to konto... Pani
    >Beata byla przesympatyczna. Namawiala dlugo i baaardzo mile, zeby konta nie
    >likwidowac. Zrobila mi pyszna kawe i zapewnila mila pogawedke w trakcie
    >calej procedury.

    Czy to ta Pani z tego filmu:
    http://www.mbank.com.pl/images/content/reklamy/batma
    n45.mpg
    ;)

    >Nordea i KB - atmosfera z urzadu - dla mnie odpada.

    Przez ostatni miesiac niemal wszyscy chyba wlacznie z Toba twierdzili, ze
    atmosfera i emocje sa niewazne, bo banki nie sa od kochania, a tu
    prosze... :)

  • 15. Data: 2004-03-04 18:25:33
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    an <a...@n...pl> wrote:
    > Przez ostatni miesiac niemal wszyscy chyba wlacznie z Toba
    > twierdzili, ze atmosfera i emocje sa niewazne, bo banki nie sa od
    > kochania, a tu
    > prosze... :)

    Jak mnie do placowki zawieje 3 razy do roku, to oczekiwalbym milej obslugi
    ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 16. Data: 2004-03-04 18:25:33
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

  • 17. Data: 2004-03-04 18:39:43
    Od: an <a...@n...pl>

    >Jak mnie do placowki zawieje 3 razy do roku, to oczekiwalbym milej obslugi

    No to tym bardziej od banku gdzie sie zaglada kilka razy w tygodniu,
    dotyczy to w pewnym sensie rowniez wirtualnych. ;)

  • 18. Data: 2004-03-05 05:01:47
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    > Pewnie takich porownan nie ma za czesto, wiec sie heheh moze przydac ;)
    > Jestem wlasnie po zamknieciu 4 kont w roznych bankach (Warszawa) :) Warto
    > wiec podzielic sie wrazeniami.
    > Subiektywne oceny osobno w zakresie obslugi i procedur. (skala szkolna)
    >
    > Zamykane konta:
    >
    > Fortis Bank ePakiet - placowka na ul. Postepu
    > Obsluga - zero kolejki, Pani z obslugi baaaaardzo mila i przyjemna. Obsluga
    > 5
    > Procedura 5 - oddaje sie tylko karte, wyplaca pieniazki i juz
    > Jednym slowem profeska nawet przy rozstaniu! :)

    Rowniez zamykalem konto tego typu, ale przy Sheratonie - jakosc pierwsza klasa.
    Gdy pracownik banku pytal sie mnie dlaczego rezygnuje, odpowiedzialem, ze ze
    wzgledu na brak VC - nawet taka pozycja byla w ankiecie czy wniosku o
    zamknieciu konta, oddalem karte ve i do kasy. Nastepnie grosiaki odebralem w
    kasie. Po powrocie do domu sprawdzilem mozliwosc logowania do serwisu - udalo
    sie i oczywiscie saldo rachunku ponizej 0zl ( roznica tego co wyplacono mi ).
    Napisalem w poczcie wewn, ze to byla wyplata przez bank w wzwiazku z
    zamknieciem i uzupelnil fortis do zera i zamknal konto po kilku dniach.

    Bardzo dobry bank, tylko szkoda, ze nie wydaje VC do ePakietu.

    > Nordea (dawne LGNet) - Galeria Mokotow
    > Obsluga - mlodzieniec (cos sie dziwnie usmiechal - nie wiem czy mu sie moje
    > zdjecie w dowodzie podobalo - fakt wygladam, jakby mnie do SS brali bez
    > sprawdzania korzeni, no ale. Byc moze kojarzy mnie z sieci - w takim razie
    > pozdrawiam ;) troche niepewny w tym co robil. Poprawnie - 4
    > Procedura - nooo zobaczymy ;) mam przelac 96 groszy i niby zamkna. Jesli na
    > tym sie skonczy to 5
    > Przy okazji niezly ubaw - pracownica w srednim wieku+ ;) niezle najezdzala
    > na kierownika placowki, ze czegos nie zrobil, czegos nie wyslal, a juz 3
> [...]

    Mam konto w Nordea, a dokladnie VIP rachunek internetowy otwarty dlugo przed
    polaczeniem z LG Petro i naprawde dla VIPow prowadza konto profesjonalnie.
    Kazda reklamacje na temat "wczesnych" pobran forsy za splate karty VC zwracali
    odsetki i zawsze dostosowywali sie do moich upodoban ( np z wydaniem karty
    dodatkowej, gdy wlasciciel i osoba, na ktora jest wydana karta mieszkaja daleko
    od siebie ). Uznawali maile z skanami dowodu osobistego i inne dokumenty -
    zaden bank tego mi nie uznawal wczesniej ! Jestem w tego rachunku bardzo
    zadowolony.

> [...]
    > likwidowac. Zrobila mi pyszna kawe i zapewnila mila pogawedke w trakcie
    > calej procedury.
    > Obiecalem, ze ja pochwale, co niniejszym czynie!
    > Niestety w placowce na Natolinie byla tylko dzisiaj - zaproszala mnie na
    > kawe na Towarowa (Dworzec Wilenska jakos?), no ale za daleko. Ale gdyby ktos
    > z grupy tam byl i spotkal pania Beate Sz. (nie wiem czy chciala, zebym
    > nazwisko ujawnial? ;) to prosze bardzo pozdrowic :)))) Jednym slowem ocena 6
    > Procedura - jak dla mnie 3 - musze za tydzien przyjsc i "domknac" konto i

    Lukas to calkowicie nie wypal. Mialem te konto 2 razy. Zawsze mieli jakies
    problemy z obsluga internetowa. Obsluga taka sobie.

> [...]
    > Procedury 5. Oddalem karty w tym VC, wyplacono mi pieniazki - po 60 dniach
    > konto bedzie zamkniete. Ciekawostka - musialem tez oddac KB karte?

    To to wogole jakis bank z ksiezyca. Mialem 2 razy konta w tym banku, oba w
    innych miastach i obsluga byla tak samo do du** ! Nie odpowiadali mi na poczte
    wewn w oddziale w Warszawie za domami centrum - takie glupie baby tam pracuja,
    ze ja nie wiem kto te niedorobki tam przyjal. Naszczescie zdaleka omijam ten
    bank. Wg mnie najgorszy bank, mniej problemow mialem z Pekao.

    > Poza rankingiem placowka MultiBanku (to Domaniewska? - kolo GM) - tez
    > chcialem cos domknac ;)
    > Na kilka stanowisk o godzinie 15:30 czynne tylko jedno + Aquarius. Stalem ze
    > stoperem w reku 7 minut i kilka osob przechodzilo i doslownie NIKT sie nie
    > zainteresowal. Przez ten czas doszly jeszcze dwie osoby. Wyszedlem - bo nie
    > chcialo mi sie czekac.
    > Po tym jak zamknalem konto w Fortisie jeszcze podszedlem - dalej staly dwie
    > osoby....
    > No coz - obsluga w placowkach to baaardzo slaba rzecz w Multi... Pietno (ale
> [...]

    Ten bank to tez sie mija z celem. Mialem tam konto i bylem nawet zadowolony,
    ale gdy zaczeli sie bawic w dziwne procedury do kredytow, to zrezygnowalem z
    ich uslug. Dodatkowo bardzo nie lubili mnie obslugiwac w oddziale - jak by mnie
    nie widzieli.

    > Ze wzgledu na obsluge - wrocilbym (w Fortisie obiecalem, ze jak mnie juz
    > bedzie stac to skorzystam z okazji i zaloze srebrne lub zlote (oczywiscie mi
    > to zaproponowano na samym poczatku:)) wlasnie do Fortisa i Lukas Banku.
    > (hmmm chociaz na kawe na Towarowa nie chcialoby mi sie jezdzic :)))
    >
    > Nordea i KB - atmosfera z urzadu - dla mnie odpada.
    > Multi - no coz - nie wiem czemu ale to wlasnie tam trafiam zawsze na
    > kolejki, a we wspomnianych 4 bankach nigdzie nie czekalem... Z doswiadczenia
    > na Krolewskiej - tez wiem, ze trzeba poczekac....

    Odpadaja KB,MultiBank,mBank,Invest Bank,Lukas, BOS ( to wogole porazka ),DB-PBC
    ( ile papierow do otwarcia konta... ), BZ WBK ( no comments ).

    Polecam Nordea, Millennium ( studencki+brak wyciagow+karta VE ), Fortis Bank,
    Pekao ( tylko pekao24+wyciagi+maestro+mastercard i brak wizyc w oddziale i jest
    naprawde bardzo dobrze ), PKO BP ( I oddzial w Warszawie - zawsze mnie super
    obsluzyli, chociaz bywalem w tej placowce tylko po odbior kart, wniosek o karte
    VC i sprawdzlem w terminalu stan konta, ale przezucilem sie na wyciagi emailem,
    karte ve z dobrym debetem i duzym limitem na VC i do tego sie ogranicza
    kozystanie z tego taniego konta ), Raiffeisen za konto lokacyjne z darmowymi
    przelewami i potwierdzeniem. Gdyby inteligo bylo bezplatne...

    W jakim banku ??
    Ja zamykam w BZ WBK.

  • 19. Data: 2004-03-05 05:01:47
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

  • 20. Data: 2004-03-05 23:28:59
    Temat: Re: Zamykanie konta w PKO BP
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    Chce zamknac konto w PKO BP. Ma ktos moze doswiadczenia jak tam sie sprawe
    zalatwia? Jakies zdradliwe pulapki czyhajace na smialkow?

    Karolew