  • Data: 2021-02-27 10:15:17
    Temat: Re: Zamykanie firmowego Inteligo
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-27 o 09:51, Kamil Jońca pisze:

    > ja czegoś nie rozumiem.
    > Czy masz nieopłacone faktury na ktorych jest wskazany ten rachunek
    > VAT?

    No widzę właśnie, że nie rozumiesz.
    Ja moge nawet specjalnie wskazać ten rachunek
    klientowi, który zawsze płąci splitpejmentem i tam się zrobi
    salbo dodatnie - kilkadziesiąt złotych.
    I w takim stanie chcę zamknąć - i co wtedy?
    Bo zamknąć z zerowym saldem, to żaden problem.

    > Jeśli nie to chyba z czystej złośliwości mógłby Ci ktoś tam przelać?

    > Chodziło mi o to, żeby przy nowych fakturach wskazać rachunek gdzieś
    > indziej.

    Nie chodzi o to jak zrobić zerowe saldo na rachunku VAT.
    To jest proste.

    > Może najprościej jest przelać podatki awansem zerując rachunek. :)

    Ale mnie intryguje czy on będzie wisiał i będę go widział czy zniknie
    i te środki się zamrożą na wieczność a ja nawet nie będę miał podglądu
    czy co będzie - skoro rachunek się nie zamknie.