  • 1. Data: 2002-07-19 20:00:53
    Temat: Zamykanie eurokonta WWW :)
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Witajcie.

    Wczoraj wysłałem wniosek o zamknięcie Eurokonta WWW w Telepekao. Wchodzę
    dziś, a tu we wnioskach i dyspozycjach pusto. Kilkakrotne odśwież -
    dalej pusto. No to wypełniam to jeszcze raz. Po wysłaniu pojawiają się 2
    złożone wnioski - jeden wczorajszy, drugi dzisiejszy.

    Przed chwilą patrzę - znowu nie ma żadnego wniosku :)

    I dobrze - pewnie tyle ludzi się wyprowadza, że szlag trafił ich system
    informatyczny.

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 2. Data: 2002-07-19 20:03:46
    Temat: Re: Zamykanie eurokonta WWW :)
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Lukasz Komsta wrote:
    > Wczoraj wysłałem wniosek o zamknięcie Eurokonta WWW w Telepekao. Wchodzę
    > dziś, a tu we wnioskach i dyspozycjach pusto. Kilkakrotne odśwież -

    Trza było poleconym wysłać.
    --
    pjo

  • 3. Data: 2002-07-19 21:54:31
    Od: "Arowb" <a...@p...onet.pl>

    Ten ich zarzad to chyba smacznie spi....
    no coz ale kiedy sie obudza bedzie za pozno

    jutro tez od nich odchodze i jak sie tak traktuje klienta ........
    miales chamie zloty rog ....ile jest w tym prawdy nawet obecnie

  • 4. Data: 2002-07-20 06:17:17
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Piotr J. Ochwal wrote:

    > Trza było poleconym wysłać.

    No jakoś nie widzę checkboxa "polecony" w opcjach wniosku ;)

  • 5. Data: 2002-07-20 06:29:07
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Lukasz Komsta wrote:
    > No jakoś nie widzę checkboxa "polecony" w opcjach wniosku ;)

    Zainwestować te 2,80 czy ile tam... Ja tak zrobiłem i mam święty
    spokój z TP24. Parę razy mnie próbowali wzywać, zebym im oddał IKMkę,
    ale zawsze mówiłem: Napisałem w dyspozycji, żeby zastrzec? Napisałem. No
    to na /dev/drzewo!
    --
    pjo

  • 6. Data: 2002-07-20 10:26:46
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Lukasz Komsta" <l...@a...pl> napisał:

> [...]
    > dalej pusto. No to wypełniam to jeszcze raz. Po wysłaniu pojawiają się 2
    > złożone wnioski - jeden wczorajszy, drugi dzisiejszy.

    Ten typ tak ma :-(
    Musisz kliknąć rozwiązanie umowy
    (tak jakbyś pisał nowy wniosek o rozwiązanie)
    i bez wypełniania czegokolwiek kliknij na dole na "rezygnuj".
    Wtedy zobaczysz swój wniosek jako "złożony".
    Za jakieś 10 dni powinieneś mieć jako "zaakceptowany"
    i nie pozostaje nic innego jak czekać na tel. z placówki którą wybrałeś.
    Całe szczęście mam to już za sobą ;-)

    hosi
    GG# 520751

  • 7. Data: 2002-07-21 12:41:50
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    hosi wrote:

    > Wtedy zobaczysz swój wniosek jako "złożony".
    > Za jakieś 10 dni powinieneś mieć jako "zaakceptowany"
    > i nie pozostaje nic innego jak czekać na tel. z placówki którą wybrałeś.
    > Całe szczęście mam to już za sobą ;-)

    A nie prościej napisać wypowiedzenie umowy na kartce i mając w
    perspektywie i tak wizytę w placówce, złożyć ją od razu, zostawić
    zabawki, wziąć kopię wypowiedzenia ze stemplem, że wpłynęło i spokój?
    Potem jeszcze mail z przypomnieniem o terminach zamykania i już
    pieniążki są na rachunku...

    pzdr

    Tomek