    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie Lukas e-Konto PRO
    Date: Thu, 17 Dec 2009 01:02:54 -0800 (PST)

    On 17 Gru, 02:12, "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
    > rynku już na prawdę ostro - konto oszczędzam nawet z wariancie promocyjnym
    > 5.10% nadal jest z kapitalizacją kwartalną i z belką, konto podstawowe 0%, a
    > żeby mieć zwolnienie z opłat, trzeba trochę kasy na dość słabych warunkach
    > trzymać. Pomimo, że jakoś tak polubiłem to konto, to chyba czas na
    > odtrąbienie odwrotu.
    > I tu mam pytanie do praktyków, którzy już kończyli współpracę z Lukasem. W
    > regulaminie jest napisane, że rozwiązanie umowy następuje z miesięcznym
    > okresem wypowiedzenia, ale już w momencie złożenia wypowiedzenia zabierają

    Wiesz, co ja bym zrobił (i pewnie zrobię kiedyś, jak przyjdzie czas na
    rozstanie z LB)? Wysłałbym wypowiedzenie umowy listem poleconym, a w
    wolnej chwili (ale bliżej końca miesięcznego terminu wypowiedzenia niż
    początku) oddałbym karty i token.
    Nie ma przecież żadnych konsekwencji nieoddania ich od razu (poza
    ewentualną opłatą za używanie).

    > Jak wygląda kwestia zwolnienia z kosztów prowadzenia rachunku po złożeniu
    > wypowiedzenia? Opłata zostanie pobrana w okresie wypowiedzenia i trzeba
    > zostawić saldo umożliwiające jej pobranie, czy pobieranie wszelkich opłat
    > jest w okresie wypowiedzenia wstrzymane? Karty nie mam, więc w zasadzie

    wydaje mi się, że prawo do pobrania opłaty za prowadzenie mają, więc
    przygotowałbym się na to.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski