  • 1. Data: 2023-05-01 07:34:33
    Temat: Zamykanie Inteligo
    Od: cef <c...@i...pl>

    Miało się zamknąć 30 kwietnia firmowe Inteligo.
    W sumie sam miałem już zamykać po wprowadzeniu opłaty,
    ale jakoś zeszło i teraz widzę jak zamykają w bólach.
    Przedwczoraj chyba, ale może dzień wcześniej znikł
    rachunek VAT a firmowy taki okaleczony został.
    Złotówka testowa przeszła wczoraj i dziś też.
    To może powinienem złożyć wniosek o zwrot części opłaty
    za konto, bo skoro miało działać do 30 kwietnia
    to jakby mi ktoś wczoraj split payment puścił
    np z PKO BP rozliczanego online, to by nie doszedł
    czyli zapłaciłem za ułomną funkcjonalność.
    Dodatkowo dziś już miał być zamknięty a działa
    sobie i złotówkę przyjął i oddał.
    To ręcznie ktoś wprowadza te zmiany
    czy w święta automatycznie nic się nie stanie
    i system czeka na pierwszy dzień roboczy?

  • 2. Data: 2023-05-02 16:56:33
    Temat: Re: Zamykanie Inteligo
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 maj 2023 o 07:34, cef pisze:

    > Przedwczoraj chyba, ale może dzień wcześniej znikł
    > rachunek VAT a firmowy taki okaleczony został.

    Inne mechanizmy zamykania -- bo inne otwierania.
    (firmowy był od dawna, zaś VAT jest zdecydowanie
    późniejszą dobudówką)

    > Złotówka testowa przeszła wczoraj i dziś też.

    Rozrzutnyś -- nie mogłeś posłać 01 gr?

    > To może powinienem złożyć wniosek o zwrot części opłaty za konto, bo
    > skoro miało działać do 30 kwietnia to jakby mi ktoś wczoraj split
    > payment puścił np z PKO BP rozliczanego online, to by nie doszedł

    Owszem!

    > czyli zapłaciłem za ułomną funkcjonalność. Dodatkowo dziś już
    > miał być zamknięty a działa sobie i złotówkę przyjął i oddał.

    Oddał sam z siebie czy na Twe zlecenie?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 3. Data: 2023-05-02 17:38:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Inne mechanizmy zamykania -- bo inne otwierania.
    > (firmowy był od dawna, zaś VAT jest zdecydowanie
    > późniejszą dobudówką)

    Jakie o ma dla mnie znaczenie?
    Zamykają to powinno się zamknąć w jednym terminie.

    > Rozrzutnyś -- nie mogłeś posłać 01 gr?

    Złotówka i jeden grosz to okrągłe kwoty i mój rachunek.
    Jak miałbym testować czyjś rachunek,
    to wysłałbym 1 grosz.
    A kiedyś testowałem kolegi rachunek eurowy, bo coś odrzucał
    przelewy z Niemiec i minimalnie można było tam 5 Euro kliknąć -
    to dopiero rozrzutność.

    > Owszem!

    > Oddał sam z siebie czy na Twe zlecenie?

    Sam nie oddał, zleciłem wewnętrznym.

    Na razie nadal rachunek wisi i złotówki testowe przyjmuje
    i realziuje dyspozycję zwrotną i pokazuje to ładnie w historii.
    Ciekawe czy mi wyciąg przyślą z zamkniętego rachunku :-)
    Pewnie 4 maja go zamkną, ale znając PKO BP pewności nie mam..

  • 4. Data: 2023-05-02 23:40:18
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 2 maj 2023 o 17:38, cef pisze:

    > A kiedyś testowałem kolegi rachunek eurowy, bo coś odrzucał
    > przelewy z Niemiec i minimalnie można było tam 5 Euro kliknąć -
    > to dopiero rozrzutność.

    Co powiedzieć o mej pomyłce -- 300 pln doładowania numeru
    zamiast telefonicznego BLIKa... W kilkadziesiąt sekund po
    niefortunnym zleceniu nie udało się cofnięcie -- jedynie
    przelanie na inny mój numer telefonu w tym samym Play...

    Starania me o cofnięcie kierowałem do: Millennium, Play
    oraz pośrednika pomiędzy bankiem a telopem...

    Tak oto wygląda praktyka >>14 dni na odległość<< w RP.

    > Sam nie oddał, zleciłem wewnętrznym.

    Co wówczas, gdyby rachunek w Inteligo zniknął przed
    zleceniem oddania?... Ryzykant z Ciebie...

    > Na razie nadal rachunek wisi i złotówki testowe przyjmuje
    > i realziuje dyspozycję zwrotną i pokazuje to ładnie w historii.
    > Ciekawe czy mi wyciąg przyślą z zamkniętego rachunku :-)

    Białostocki sąd potrafi prowadzić sprawę po wydaniu wyroku
    w tejże sprawie, więc historia zamkniętego rachunku chyba
    nie wygląda kuriozalnie...

  • 5. Data: 2023-05-04 19:21:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-05-04 o 18:52, Eneuel pisze:
    > cef <c...@i...pl> o powinnościach:
    >
    > : powinno się zamknąć w jednym terminie
    >
    > Mnie kiedyś Millennium zamykał latami jakieś konto... Na szczęście
    > -- bezpłatne.

    Mbank firmowy też zamykał się miesiącami.
    Ale Inteligo znikło dzisiaj już zupełnie, więc jednak
    przetwarzanie z dnia roboczego było potrzebne.
    Od razu zgłosiłem, że rachunku nie ma- na biznes.gov
    i oczywiście nie działa tam obsługa podpisu elektronicznego
    tylko zaufany profil. Nie wiem czy to kwestia przeglądarki
    czy softu tego podpis.gov ale nie przyjmuje wniosków
    podpisanych z dysku podpisem.