  • Data: 2002-01-30 14:21:24
    Temat: Re: Zamknalem konto w BSK (dlugie)
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <s...@b...net.pl> wrote in message
    news:a38vcn$sjm$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Wczoraj puściłem przelew przez BSKOnLine, dzisiaj poszedłem po
    potwierdzenie
    > i wydrukowali mi bez problemu, tyle że bez pieczątki co ostatnio jest
    modne.
    > Czyli miałeś pecha i trafiłeś wtedy na niedysponentów :)
    Na to wyglada. W kazdym razie byla to dla mnie wazna rzecz. Nie mam zamiaru
    sie z nimi przegadywac - zamknalem i koniec. Nie mam BSK :)

    > ING BSK podpadło mi
    > tylko w jednej kwestii - nie chcą dać limitu zadłużenia w koncie ze
    względu
    > na nieuregulowany stosunek do służby wojskowej :(
    ;-O A to mnie zaskoczyles. Ja swego czasu dostalem bez problemu (z tym, ze
    do 1x wysokosci wplywow miesiecznych, jesli bym chcial wiecej, to mowili, ze
    musi byc zdolnosc kredytowa, czyli pewnie i sluzba woj. zalatwiona ), ale i
    tak z tego w koncu zrezygnowalem.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]