  • 1. Data: 2006-01-06 08:34:33
    Temat: Zamiana NOK na euro
    Od: "melgor" <d...@v...pl>

    Chcę zamienić większą sumę koron norweskich na EURO. Jesli zrobiłbym to w
    polsce, to musiałbym w kantorze sprzedać korony i kupić euro. Chyba taniej
    będzie przejechać się do Niemiec (nie mam daleko) i tam wymienić korony na
    euro?
    Czy jest to jakaś preferencyjna wymiana (ze względu na powiązanie NOK z
    euro) czy też zwykła sprzedaż? Tak czy inaczej powinno być taniej, nawet w
    przypadku zwykłej sprzedaży, bo nie muszę przechodzić przez pln.
    Jaka może byc prowizja od takiej transakcji? (będę wdzięczny za info albo
    linki do tabeli prowizji - wysłałem nawet zapytanie do niemieckiego banku,
    ale widać klienci z Polski nie bardzo mogą liczyć na wsparcie techniczne
    ;-).

    Maciej

  • 2. Data: 2006-01-06 09:02:24
    Temat: Re: Zamiana NOK na euro
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    melgor wrote:

> [...]
    > info albo linki do tabeli prowizji - wysłałem nawet zapytanie do
    > niemieckiego banku, ale widać klienci z Polski nie bardzo mogą liczyć

    Przy takiej podwójnej wymianie większość kantorów obniża prowizję.

  • 3. Data: 2006-01-06 19:35:21
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "melgor" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale widać klienci z Polski nie bardzo mogą liczyć na wsparcie techniczne

    Przy większej kwocie zdaje się, że możesz zamienić waluty bezpośrednio na
    WGT.

  • 4. Data: 2006-01-07 20:39:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "melgor"
    > Chcę zamienić większą sumę koron norweskich na EURO.

    otwirasz w Nordea Banku bezplatny rachunek w NOK i w dowolnym
    momencie, nawet przez internet przelewasz sobie te NOKi na PLNy (jesli
    masz tam rk zlotowy 3zl/miesiac)
    Przy wiekszych kwotach mozna telefonicznie wynegocjowac lepsze kursy
    (upowaznienie do telefpnicznych negocjacji podpisujesz w oddziale)
    *** blad ***