  • 1. Data: 2004-05-29 10:37:26
    Temat: Zakupy zdalne w USA i sprawdzanie kodu pocztowego
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Podobno do polskich kart nie jest zwracane info n.t. adresu klienta, ktory
    sprawdzaja niektorzy sprzedajacy w USA?

    Wczoraj udalo mi sie bezproblemowo zaplacic VE Inteligo w serwisie:
    http://1st-usa.com/
    gdzie bylem proszony o dokladne sprawdzenie wpisanego kodu pocztowego z
    zastrzezeniem, ze jesli nie jest on zgodny z adresem na wyciagu, to
    transakcja zostanie odrzucona; blef czy prawda?

    Info dodatkowe:
    Autoryzacja trwala kilkanascie sekund, zaraz tez w serwisie Inteligo
    pojawila sie blokada.
    Potrzebny byl tez CVV2.
    Towar otrzymalem.

    --
    Robert

  • 2. Data: 2004-05-29 23:33:57
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    RobertSA <u...@o...pl> wrote:

> [...]
    > zastrzezeniem, ze jesli nie jest on zgodny z adresem na wyciagu, to
    > transakcja zostanie odrzucona; blef czy prawda?

    Jeszcze się nie ciesz, ja w innym sklepie też tak miałem, ale potem
    przyszedł mi mail że moją transakcję ręcznie wycofali bo zagranicznych
    kart nie akceptują.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 3. Data: 2004-05-30 06:38:43
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    20040529233357.699F.0.NOFFLE%m...@c...pl.local,
    Miernik <m...@c...pl>:

    > Jeszcze się nie ciesz, ja w innym sklepie też tak miałem, ale potem
    > przyszedł mi mail że moją transakcję ręcznie wycofali bo zagranicznych
    > kart nie akceptują.

    Mysle, ze tu tak nie bedzie: poniewaz to byla moja pierwsza transakcja w tym
    sklepie, sprawdzali podobno recznie wszystko i towar przyszedl dopiero po
    kilku godzinach (droga elektroniczna). Przy nastepnym zakupie przychodzi
    automatycznie od razu.

    --
    Robert