  • 1. Data: 2004-04-20 15:22:18
    Temat: Zakupy na kartę kredytową ponad wielkość limitu
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    Witam!

    Mam pytanie związane z kartą kredytową BZWBK IDEA Profit.
    Mam na niej limit kredytowy w wysokości 2000zł a chciałbym zrobić zakupy
    za kwotę 3000zł czy mogę przelać na kartę brakujący 1000zł i spokojnie
    iść do sklepu?

    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

  • 2. Data: 2004-04-20 15:23:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RobertR <R...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Mam na niej limit kredytowy w wysokości 2000zł a chciałbym zrobić
    > zakupy za kwotę 3000zł czy mogę przelać na kartę brakujący 1000zł i

    hmmm teoretycznie powinno zadzialac :) (ja tak w Multi robilem)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-20 15:42:48
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c63f6u$1j83$...@n...ipartners.pl,
    RobertR <R...@w...pl>:
> [...]
    > Mam na niej limit kredytowy w wysokości 2000zł a chciałbym zrobić
    > zakupy za kwotę 3000zł czy mogę przelać na kartę brakujący 1000zł i

    Tak (o ile masz caly limit 2000 dostepny, tzn. jeszcze nic nie kupiles w
    jego ramach).

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-04-20 15:50:08
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    RobertSA wrote:

    > Tak (o ile masz caly limit 2000 dostepny, tzn. jeszcze nic nie kupiles w
    > jego ramach).

    Dzięki!

  • 5. Data: 2004-04-20 15:52:23
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "RobertR" <R...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam na niej limit kredytowy w wysokości 2000zł a chciałbym zrobić zakupy
    > za kwotę 3000zł czy mogę przelać na kartę brakujący 1000zł i spokojnie

    teoretycznie..
    ale na poczatek sprawdz jaki masz limit transakcji dziennych...

    pozdro
    SirmarK

  • 6. Data: 2004-04-20 16:19:02
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c63gv7$51a$...@n...onet.pl,
    Marcin Kozlowski <s...@...SUNTOwp.pl>:
    > Użytkownik "RobertR" <R...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > teoretycznie..
    > ale na poczatek sprawdz jaki masz limit transakcji dziennych...

    Kredytowki BZWBK w ogole maja cos takiego w regulaminie? Z VC Lukas
    przechodzi takie doladowanie, a obsluguje je BZWBK.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-04-20 16:20:39
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "RobertR" <R...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > teoretycznie..
    > ale na poczatek sprawdz jaki masz limit transakcji dziennych...

    mimo 3 pozytywow (ze tak powiem ) - zaprzecze i powiem zdecydowane NIE
    nie kombinuj - tylko idz z gotowka do sklepu - mozna placic w sposob laczony
    twoj limit wydatkow miesiecznych wynosi 2 a nie 2,1 ani nie 3 ani nie 10 tys
    zl (pomijajac limit dzienny)

  • 8. Data: 2004-04-20 16:36:29
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c63ipe$qbm$...@n...news.tpi.pl,
    krab <_...@k...pl>:

    > mimo 3 pozytywow (ze tak powiem ) - zaprzecze i powiem zdecydowane NIE
    > nie kombinuj
    ??? korzystanie z karty zgodnie z regulaminem nazywasz kombinowaniem?

    > - tylko idz z gotowka do sklepu - mozna placic w sposob
    a po co?

    > laczony twoj limit wydatkow miesiecznych wynosi 2 a nie 2,1 ani nie 3
    > ani nie 10 tys zl (pomijajac limit dzienny)

    To nie jest zaden limit wydatkow! To jest limit kredytowy, jak pisal
    RobertR, ktory ma w kontekscie tej karty okreslone znaczenie.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-04-20 17:24:15
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c63jj2
    > ??? korzystanie z karty zgodnie z regulaminem nazywasz kombinowaniem?

    tak - narazanie siebie na jakis tam stres i ewentualny klopot zwiazany z
    odejsciem od kasy z kwasna mina - nazywam kombinowaniem do kwadratu
    czlowiek ma gotowke (nie wazne w jakiej formie), zamiast wprost ja wziac ze
    soba wplaca ja na konto karty kredytowej, tylko po to by w calosci zaplacic
    jedną ? karta - to tez nazywam kombinowaniem
    przelew na konto karty trwa - księgowanie wpłaty na karcie trwa - więc
    powyższe jest dla mnie podwójnym kombinowaniem - bo połaczonym z ryzykiem,
    ze akurat tym razem nie będzie to trwało standardowy 1 dzień (a to znam z
    autopsji niestety, bo dzięki takiemu sporadycznemu przypadkowi nie bardzo
    umielismy ugryżć braku kilku złotych limitu na karcie - i proste tankowanie
    trwało prawie godzinę- ale to jakby osobna historyjka) :-))))
    :-)
    ogolnie oczywiscie - mnie jako osobe postronna w calosci - temat interesuje
    (wrecz intryguje) :-)) i oczywiscie jestem za tą kombinacją ! w całości ! -
    tylko dlatego by poznać jej wyniki po fakcie - ale nawet jeśli w tym
    przypadku się uda ! nie oznacza, że musi się udać za następnym razem (i przy
    tym obstaję!) więc byc może autor wątku poświęci się dla tej kombinacji ?
    :-)
    ps
    zauwaz jaki mam dobry huuumor i ile usmieszkow C przeslalem ! :-) az sam sie
    sobie dziwie :-) no ale wioooosna idzie Panie !

  • 10. Data: 2004-04-20 17:30:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    krab <_...@k...pl> wrote:
> [...]
    > wprost ja wziac ze soba wplaca ja na konto karty kredytowej, tylko po
    > to by w calosci zaplacic jedną ? karta - to tez nazywam kombinowaniem

    eee - jak jechalem do Niemiec to napakowalem KK ile wlezie, zeby moc robic
    nia zakupy :)

    http://www.PRnews.pl