  • Data: 2004-04-20 18:35:56
    Temat: Re: Zakupy na kartę kredytową ponad wielkość limitu
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    c63mks$6mn$...@a...news.tpi.pl,
    krab <_...@k...pl>:

    > tak - narazanie siebie na jakis tam stres i ewentualny klopot
    > zwiazany z odejsciem od kasy z kwasna mina - nazywam kombinowaniem do
    > kwadratu czlowiek ma gotowke (nie wazne w jakiej formie), zamiast
    > wprost ja wziac ze soba wplaca ja na konto karty kredytowej, tylko po
    > to by w calosci zaplacic jedną ? karta

    1. Jesli ma gotowke, to zgadzam sie z Toba - ja zrozumialem, ze ma srodki na
    koncie. Czesto latwiej i bezpieczniej jest zrobic przelew z domu niz
    pobierac gotowke. Oczywiscie jesli ma inna karte do tamtego konta, to moze
    zaplacic dwiema kartami, choc patrz pkt. 2.

    2. Zakup "laczony" KK + gotówka tez sie moze wiazac ze stresem - nie kazdy
    sprzedawca to zaakceptuje i nie kazdy wie, ze w ogole tak mozna - jesli juz
    mowimy o praktyce.

    3. Moze to jest zakup zdalny i KK jest jedyna wypukla?

    > - to tez nazywam kombinowaniem
    > przelew na konto karty trwa - księgowanie wpłaty na karcie trwa - więc
    > powyższe jest dla mnie podwójnym kombinowaniem - bo połaczonym z
    > ryzykiem, ze akurat tym razem nie będzie to trwało standardowy 1
    > dzień

    Chyba ze przelew wewnetrzny? Ale nie wiem, jak szybko one chodza w BZWBK,
    juz tam nie mam konta :)

    --
    Robert