  • Data: 2003-02-25 21:30:33
    Temat: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >No i zapłaci. I w czym problem? Dzwonię do banku, kasa wraca, sprzedawca
    >ma ciepło.

    Witam

    Widze, ze konsekwentnie glosisz swoje :))

    Przyzam, ze z pewnym podziwem patrze na twoje stanowisko wobec problemu
    uzycia karty w necie i gdzie indziej bez fizycznego udzialu karty.

    Ostatnio przy dyskusji na taki sam temat poleciles przeczytac umowe rachunku

    >Przeczytaj umowę z bankiem. A paragraf nazywa sie empiria.

    Hmmm. Przeczytalem. NA przyklad umowe o KK EC/MC z BPH/PBK. Nic tam
    pocieszajacego nie znalazlem :( W innych umowch rowniez

    Co do empirii, to moja empiria z citkiem wykazuje empatie generalnie :)
    Ale ja nie moge ta empiria wszystkich kart potraktowac, bo jak mnie ta
    empiria kopnie w d... to ja sie moge pewnego dnia nie pozbierac.

    Empirycznie to ja moge zaprzeczyc jakiejs zasadzie podajac jeden jedyny
    wyjatek ktory ja obali.
    Natomiast stanowczo i powtornie prosze o podanie zapisu w umowie, ktory
    sugerujesz odnalezc ( u mnie aktualnie BPKPBK - karta, mBank - rach +
    electron, Fortis - srebrny + electron - ale to juz niedlugo, Lukas - e-konto
    + electron ).

    pzdr
    wbk