  • Data: 2004-10-12 09:02:36
    Temat: Re: Zakladanie konta Inteligo w oddziale PKO BP
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Human Being wrote:

    > Nie mam pojęcia czy w ten sposób da się założyć konto w inteligo.

    Da się, ale podejrzewam że to tylko pośrednictwo w przyjęciu wniosku-kurier
    i tak nikogo nie minie :-)

    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-jak-ot
    worzyc-konto.htm

    Mogliby w Inteligo wdrożyć np. taki scenariusz - w placówce wypełniany jest
    wniosek i do tej placówki idzie sie później po pakiet startowy.