    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zadłużone mieszkanie i kredyt hipoteczny
    Date: Wed, 09 May 2007 21:52:46 +0200

    RobertS pisze:

    > a plan C taki, ze podpisze sie ze spoldzielnia ugode, ze splata nastapi
    > w takim a takim okresie w zamian za to, ze spoldzielnie pojdzie
    > czlowiekowi na reke i przekaze do banku, ze lokal nie jest zadluzony...
    > ale niekoniecznie spoldzielnia musi sie zgodzic, bo dostaniesz papier,
    > ze oplaty na czysto (podpisana ugoda), bank przyzna kredyt, a dluznik
    > przestanie splacac zadluzenie...

    Dziękuje bardzo za cenne informację. Przekażę je koledze i tak jak
    myślałem muszą się ze spółdzielnią dogadać. Pamiętam jak moja dziewczyna
    miała podobną sytuację, to spółdzielnia po wpłaceniu jednorazowo połowy
    zadłużenia (fakt, że mniej tego było), resztę rozłożyła na dogodne raty
    - szkoda tylko, że to nie ta sama spółdzielnia, ale przynajmniej są
    jakieś możliwości wyjścia z impasu.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski