  • 71. Data: 2019-12-11 15:19:14
    Temat: Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 11 Dec 2019 13:13:16 +0100, w
    <5df0dd5c$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Ja? Podyskutuj z unijnymi urzędniczkami.
    > Przecież wiedzą co piszą ;-)

    Dalej pierdzielisz bez sensu, trollu.

  • 72. Data: 2019-12-11 15:40:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-11 o 15:19, r...@k...pl pisze:

    > Dalej pierdzielisz bez sensu,

    Ja tylko cytuję bezsensowne wypowiedzi europejskich biurokratów.
    To źle?
    Cytować Korwina? ;-)

  • 73. Data: 2019-12-11 16:25:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-11 o 13:10, z pisze:

    > Temat co by było gdyby było ;-) jest jak najbardziej na miejscu bo
    > mówimy o artykule liberalnej urzędniczki brukselskiej i to w kontekście
    > zmiany zaleceń banku światowego dla państw rozwijających.
    >
    > Mówimy też o praniu mózgów obywateli na temat beneficjentów i dobroczyńców.
    > Teraz się okazuje że PRAWDA JEST taka jak oszołomskie antyunijne
    > organizacje dawno mówiły.

    Czyli jaka jest prawda?
    Kto wg Ciebie jest beneficjentem a kto dobroczyńcą?
    Bo ja nie znam tej propagandy.

  • 74. Data: 2019-12-11 16:29:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-11 o 16:25, cef pisze:

    > Czyli jaka jest prawda?
    > Kto wg Ciebie jest beneficjentem a kto dobroczyńcą?
    > Bo ja nie znam tej propagandy.

    Skąd Ty mieszkasz że nie znasz? ;-) Możesz już głosować? ;-)

    Propaganda od lat jest taka że Niemcy i spółka dają nam z dobrego serca
    kasiorę i powinniśmy ich po rękach całować ;-)

  • 75. Data: 2019-12-11 16:41:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 11 Dec 2019 16:29:36 +0100, z napisał(a):

    > Propaganda od lat jest taka że Niemcy i spółka dają nam z dobrego serca
    > kasiorę i powinniśmy ich po rękach całować ;-)

    Dają, ale nie wszystkim. Naziole muszą liczyć na szczodrość Putina.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 76. Data: 2019-12-11 16:53:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-11 o 16:29, z pisze:

    > Skąd Ty mieszkasz że nie znasz? ;-) Możesz już głosować? ;-)
    >
    > Propaganda od lat jest taka że Niemcy i spółka dają nam z dobrego serca
    > kasiorę i powinniśmy ich po rękach całować ;-)

    Gdzie Ty wyczytujesz takie głupoty?
    Nie masz dostępu do wolnych mediów?
    Z dobrego serca nic się w gospodarce nie dzieje.

  • 77. Data: 2019-12-11 19:15:16
    Od: s...@g...com

    On Tuesday, 10 December 2019 17:10:02 UTC-6, J.F. wrote:
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > debacie lata rządów PO.

    > Byc moze. Byloby swietnie, gdybysmy sprzedali sie drozej ... ale czy
    > ktos by chcial wiecej zaplacic ?

    Trzeba by postawic pytanie inaczej:
    Czemu kupowac/sprzedawac?

    Moze lepiej robic joint venture?
    My rece, oni know-how, zarzadzanie po polowie.

    Chinczycy tak zrobili, wyszli na tym dobrze. Oczywiscie teraz sie zacznie ujadanie
    jakie to oni faszysty ale umowa imho byla dla nich i dla swiata uczciwa.
    Oni dostali know-how a swiat dostal tanie graty i wyeksportowal zanieczyszczenie
    powietrza.

  • 78. Data: 2019-12-11 21:00:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-11 o 16:53, cef pisze:
    > Z dobrego serca nic się w gospodarce nie dzieje.

    Co innego narracja i poprawność polityczna a co innego rzeczywistość
    gospodarki.

    Przytaczam wypowiedź unijnej urzędniczki która zaprzecza tej narracji.

    Gdybym przytaczał jakieś wypociny pisiorstwa to popełniałbym grzech
    śmiertelny ;-)

  • 79. Data: 2019-12-11 21:35:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-11 o 21:00, z pisze:

> [...]
    >
    > Przytaczam wypowiedź unijnej urzędniczki która zaprzecza tej narracji.
    >
    > Gdybym przytaczał jakieś wypociny pisiorstwa to popełniałbym grzech

    To co piszesz to jest bełkot.
    Narracja, poprawność polityczna, pisiorstwo...a tezy nie stawiasz żadnej.
    W tym stylu możesz próbować na psp

  • 80. Data: 2019-12-12 08:31:50

    W dniu 2019-12-11 o 21:35, cef pisze:

    > To co piszesz to jest bełkot.
    > Narracja, poprawność polityczna, pisiorstwo...a tezy nie stawiasz żadnej.
    > W tym stylu możesz próbować na psp

    Nie odważyłbym się w takim gronie stawiać TEZY ;-)

    Zacytowałem artykuł. Atakuj artykuł i jego autorkę. Usiłujesz dyskutować
    że mną ale nawet nie merytorycznie.

    Ja jestem tylko posłańcem złej nowiny która jak widać BOLI ;-)

    Czytałeś ten artykuł? Jesteś od Runta?