  • Data: 2016-05-05 15:51:31
    Temat: Re: Zablokowanie kasy na koncie kontrahenta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ngf11g$3d5$...@n...news.atman.pl

> [...]
    powierzchni, ale wolałem
    > gnać po jakiś przedłużacz mej ręki, aby uratować mój pulskoksymetr... Zaraz (może
    za dwa) zamówię kolejny...
    > Od jakiegoś czasu jakaś nieznana mi inna siła dybie na mój dobytek -- niemal
    przeterminowałem z aż trzema
    > kartami: Citi, Toyotą i Millennium... Każdy z tych banków nadzwyczaj szybko
    rozliczył transakcje, dzięki
    > czemu nie umoczyłem :) kilkunastu dych plnów... [z pulsoksymetrem miaUem farta --
    mogłem stracić Monstera,
    > którym nagrywałem zapisku z pulsoksymetru... mogłem też wypaść, bo ,,balustrady''
    pomostu były mocno nadgnite...]
    > Ciekawe, czy Trybunał Konstytucyjny jakoś poskromi wyżej wspomnianą (falującą od
    niedawna dzięki grawitonom)
    > Grawitację... 'Plus' zrównano w sądzie z 'minusem', 'wypukliny krążków
    międzykręgowych kręgosłupa' to 'skolioza
    > kręgosłupa', 'rezonans magnetyczny' i 'rentgen' to bzdety wobec drapania w pięty --
    może więc prawnicy jakoś
    > zapanują także nad pospolitą Grawitacją?!

    Stała się kolejna rzecz straszna... Jest masa pulsoksymetrów na BT, ale
    z BT4 -- lecz to nie jest problem.... [toż wkrótce kupię telefon z BT4]

    Straszne ;) jest to, że chciałem fakturę... Ale po kolei... Masa stron WWW otwiera
    się powili,
    wiec jedną zgłaszałem a inną czytałem? Masę zgłaszałem a którąś pobieżnie czytałem...
    Zanim
    załapałem -- już kupiłem... Via PayPal... I oczywiście ze złą fakturą... Chciałem
    pogadać -- ale tam do gadania KOLEJKA!!! Więc po prostu zedytowałem dane... I mam!!!
    Taką fakturę, jaką chcę... Prawie -- ale wolę już mie marudzić... Bo oni tam wszystko
    skrzętnie notują... Kupiłem na DX -- ale naraz kupowałem w wielu sklepach...

    http://www.dx.com/p/1-1-oled-spo2-fingertip-pulse-ox
    imeter-white-pink-2-x-aaa-188625#.VytOltR96t_

    I w czasie kupowania -- czytałem o róznych pulskoksymetrach i różnych aplikacjach
    telefonicznych do pulskoksymetrów...

    PayPal ma dostęp (o czym było głośno i na grupach) do kont -- stąd taka szybkość ;)
    kupowania... IMO mam niemal pewność tego, że jeszcze nie klepnąłem zatwierdzenia,
    ale jednak PayPal twierdzi, że już kupiłem. :) (mogę anulować)

    No nic... Jakoś to będzie... Na szczęście tylko jeden pulsoksymetr kupiłem...
    Na nieszczęście -- chcę kupić więcej... W DX chciałem dwa różne.
    [dorzucę koszty pulskoksymetrów do kosztów procesu sądowego o rentę CHOROBOWĄ?
    w razie wygranej obciążę ZUS kosztami? -- dobra myśl, ale na razie tylko myśl...
    nie mogę tego nikomu zdradzić, że zamierzam obciążyć budżet Rzeczpospolitej
    Polskiej kosztami prowadzenia profesjonalnego miernictwa]
    Niby mogę anulować transakcję, ale po prostu tak fajnie bawię się, że aż szkoda!!!

    Jeszcze ten kupię:

    http://www.amazon.com/iHealth-Pulse-Oximeter-Apple-A
    ndroid/dp/B00D7MDXCU
    http://www.komputronik.pl/carts/pl/simpleCart/added/
    true

    Mogę w Polsce, ale chyba/raczej kupię w Chinach -- Chinki są takie fajne!
    Kupowanie w Chinach po prostu jest przyjemne! I wciągające -- zaczniesz czytać
    tu, ale natychmiast cię gdzieś skierują, gdzie znajdziesz masę informacji...

    Kupowanie w Chinach naprawdę wydaje się przyjemniejsze niż w Polsce.
    Może nie tylko wydaje, może naprawdę jest.

    -=-

    Niestety na pierwszy (utopiony wczoraj) pulsoksymetr nie dostałem faktury mimo
    upomnień -- więc sprzedawcę skreśliłem, choć pulskoksymetry sprzedaje najtaniej.

    -=-

    Po angielsku wszystko sprawdzam, ale po polsku -- niekoniecznie, stąd mogą być
    błędy...
    Klawiatura mego laptopa (kupionego latem 2008 roku) jest... sfatygowana...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_