  • 1. Data: 2008-03-06 17:45:04
    Temat: Odblokowanie dostępu Pekao24
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    Witam, czy ktoś ma pomysł na to w jaki sposób odblokować dostep do Pekao24
    (w Pekao SA) - dodzwonić się nie da - próbuję od poniedziałku, o różnych
    porach. Dzisiaj w oddziale najpierw powiedziano że się nie da (trzeba iść do
    oddziału w którym się zakładało konto), a później jednak się dało i miało
    być juz odblokowane niestety nie jest. W ogóle w takim oddziale to totalna
    zlewka pacjenta po drugiej strony lady. Jest jakiś inny sposób? Jeżeli mi
    się nie uda do niedzieli tego rozwiazać to rezygnuję z usług pekao. Swoją
    droga w głowie się nie mieści że takie badziwie istnieje na rynku i szczyci
    się mianem największego banku w Polsce.
    --
    D.

  • 2. Data: 2008-03-07 15:52:36
    Temat: Re: Zablokowanie dostępu do Pekao24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "daro"
> [...]
    > jednak się dało i miało być juz odblokowane niestety nie jest. W ogóle
    > w takim oddziale to totalna zlewka pacjenta po drugiej strony lady.

    a ja mialem w tym banku klopot z zablokowaniem pekao24 :-)

    mialem rachunek wspolny z żoną w biurze maklerskim PBK
    wyzerowany lezał sobie i nie kazali zamykac. Potem przeszedł
    do BPH, a ostatnio objawił się w Pekao co zaskutkowało
    paroma listami (wszystko podwojnie - do mnie i do żony)
    Kopertami z PINami itd

    No to się wybraliśmy likwidować go - na Omulewskiej juz sie
    maklerskimi nie zajmują odeslali kolo pl. Hallera
    Tam w centrum maklerskim nic nie widzą w systemie i nie mogą
    nic poradzic - obok oddzial odesłał nas na Kłopotowskiego
    Tam dopiero wybawili nas z kłopotu - szybko zamkneli
    i to bez żadnych kosztów - w dodatku okazało się że wystarczył
    jeden współwłaściciel
    *** blad ***