  • Data: 2018-11-23 15:47:44
    Temat: Re: Za instrukcję kosztową - PKO BP /przelew do GB/
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 23 listopada 2018 14:57:31 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > To dziwne, że wybierałem SEPA, a chciało policzyć 25 + 80.

    Cóż, widać ST skarbonki jest mundrzejszy od klienta (tzn. mądrość ma przynosić zysk
    skarbonce).
    Już wyjaśniła mi się ta "instrukcja kosztowa" - chodzi o opcję OUR, za nią jest tej
    wielkości dodatkowy haracz.
    Ale to wszystko tyczy się przelewu SWIFT.
    SEPA jest zawsze SHA/pilny, czyli księgowany D+1.

    Mogło się jeszcze zmienić z SEPA na SWIFT gdy wpisałeś 20 funtów - możliwe, że w SEPA
    jest wymóg podania sumy przelewu w EUR. Ale rachunki źródłowy i docelowy mogą być w
    dowolnej walucie.