  • 11. Data: 2002-02-19 15:37:32
    Temat: Re: ZUS z roru????
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    Użytkownik "Cezary Farynowski" <c...@i...pl> napisał:

    > No, same konkrety :-))

    Prawda?:)

    > składki.
    >
    > IMHO nie wystarczy

    Przepis?:) Przeglądałem dokumenty mojej lepszej połowy - nigdzie nie
    zgłaszała do ZUSu rachunku firmowego.

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 12. Data: 2002-02-19 16:41:21
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > Przepis?:) Przeglądałem dokumenty mojej lepszej połowy - nigdzie nie
    > zgłaszała do ZUSu rachunku firmowego.
    >

    > --
    > Michał Kowalski
    > c...@q...pl

    Nigdzie? Poszukaj dokładnie. Nieważne jaki zgłaszała (ROR czy firmowy)
    Jakiś musiała podać na zgłoszeniu płatnika.

    CEZ

  • 13. Data: 2002-02-19 19:59:56
    Od: Tomasz Fidecki <t...@p...onet.pl>

    MarekZ wrote:

    > O rany i Wy wszyscy naprawde placicie ZUS z firmowego placac niepotrzebnie
    > te 10 pln prowizji co miesiac ? :)Ciezko mi sobie wyobrazic rozporzadzenie,
    > ktora nakladaloby na mnie obowiazek placenia akurat ZUSu z konkretnego
    > rachunku. Ja tam place z osobistego rachunku. W przypadku gdy placimy za
    > wielu ubezpieczonych moze i trzeba z firmowego, ale zeby trzeba bylo za
    > siebie to jednak wyglada absurdalnie.
    >
    > pozdrawiam, marekz

    Nie bardzo załapałem. Jakie są zalety płacenia ZUS-u z r-ku osobistego?
    Bo ja widzę problem z np. księgowaniem kosztów przelewu jako KUP. I o
    jakich 10 PLN mówisz???

    Tomek

  • 14. Data: 2002-02-19 20:13:20
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > Nie bardzo załapałem. Jakie są zalety płacenia ZUS-u z r-ku
    osobistego?
    > Bo ja widzę problem z np. księgowaniem kosztów przelewu jako KUP.

    O jakim koszcie mówisz, jeśli przelew jest w cenie 0,00 zł ??? :-))))

    I o
    > jakich 10 PLN mówisz???
    >
    > Tomek

    Jakiś takiś bank drogi :-))

    CEZ

  • 15. Data: 2002-02-22 14:19:18
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości

    > Jakiś takiś bank drogi :-))
    >
    > CEZ

    Chyba w BIGu jest za jeden 4 zł x 3szt=12 zł

    Sark

  • 16. Data: 2002-02-24 22:07:49
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "bb" <m...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > nigdy nie miałeś problemów z ZUSem :-o
    > życzę w takim razie żebyś ich nigdy nie miał

    Naprawde nigdy nie mialem. Place skladki za siebie od ponad 4 lat a poniewaz
    na ogol w ciagu miesiaca mam przez pewien czas zawieszona dzialalnosc, w
    kazdym miesiacu jest inna kwota. Uzywam kanalu elektronicznego. Jakos
    rzeczywiscie nigdy problemow nie bylo, no raz chcieli ode mnie nieslusznie
    odsetki ustawowe. Ale wygralem w sadzie. Jak sie czasem pokazuje w
    Inspektoracie zeby certyfikat odnowic czy zapytac o cos sa bardzo mili. Moze
    to fart.

    mz

  • 17. Data: 2002-02-24 22:09:24
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Tomasz Fidecki" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo załapałem. Jakie są zalety płacenia ZUS-u z r-ku osobistego?

    Brak prowizji za przelew. Male a cieszy :).

    > Bo ja widzę problem z np. księgowaniem kosztów przelewu jako KUP. I o
    > jakich 10 PLN mówisz???

    Jak nie ma kosztu to go nie ksiegujesz. Jakby byl rzeczywiscie
    najprawdopodobniej nie moglbys go zaksiegowac. Natomiast w przypadku
    rachunku firmowego chyba zaden bank nie oferuje przelewowo do ZUS za darmo.

    pozdrawiam, marekz

  • 18. Data: 2002-03-01 12:58:59
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>
    napisał w wiadomości

    > na ogol w ciagu miesiaca mam przez pewien czas
    zawieszona dzialalnosc, w
    > kazdym miesiacu jest inna kwota. Uzywam kanalu
    elektronicznego.

    Rozumiem że zawieszasz ją tylko w zus
    (wykorzystując kanał elektroniczny i stosowne
    formularze z płatnika) bo nie wyobrażam sobie abyś
    ciągle latał do us :-) ?

    Sark