    From: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ZUS z roru????
    Date: Sun, 24 Feb 2002 23:07:49 +0100

    Użytkownik "bb" <m...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:a4svht$j9h$1@flis.man.torun.pl...

    > nigdy nie miałeś problemów z ZUSem :-o
    > życzę w takim razie żebyś ich nigdy nie miał

    Naprawde nigdy nie mialem. Place skladki za siebie od ponad 4 lat a poniewaz
    na ogol w ciagu miesiaca mam przez pewien czas zawieszona dzialalnosc, w
    kazdym miesiacu jest inna kwota. Uzywam kanalu elektronicznego. Jakos
    rzeczywiscie nigdy problemow nie bylo, no raz chcieli ode mnie nieslusznie
    odsetki ustawowe. Ale wygralem w sadzie. Jak sie czasem pokazuje w
    Inspektoracie zeby certyfikat odnowic czy zapytac o cos sa bardzo mili. Moze
    to fart.

    mz