  • Data: 2002-02-19 07:42:50
    Temat: Re: ZUS z roru????
    Od: "bb" <m...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O rany i Wy wszyscy naprawde placicie ZUS z firmowego placac niepotrzebnie
    > te 10 pln prowizji co miesiac ? :)Ciezko mi sobie wyobrazic
    rozporzadzenie,
    > ktora nakladaloby na mnie obowiazek placenia akurat ZUSu z konkretnego
    > rachunku. Ja tam place z osobistego rachunku. W przypadku gdy placimy za
    > wielu ubezpieczonych moze i trzeba z firmowego, ale zeby trzeba bylo za
    > siebie to jednak wyglada absurdalnie.
    >
    > pozdrawiam, marekz
    nigdy nie miałeś problemów z ZUSem :-o
    życzę w takim razie żebyś ich nigdy nie miał
    ja po tym jak ZUS znalazł rzekomo błąd w druku ze stycznia 1999 r. i mam
    teraz sprawę z sądzie staram się być czujny
    tak więc Twoje "O rany..." oby okazało się na miejscu

    Tak więc dyskusja trwa i nikt nie podał żadnego konkretu