  • 11. Data: 2005-04-02 21:24:59
    Temat: Re: ZŁODZIEJE (?) z wiadomej okazji...
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Czego to ludzie (????) dla pieniędzy nie zrobią...

    Mam nadzieje ze dostanie za to najwyzszy przewidziany wymiar...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 12. Data: 2005-04-03 00:37:02
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    Dnia Sat, 02 Apr 2005 21:41:33 +0200, Jarosław Badurek napisał(a):

    > Wg mojej wiedzy konto rozpoczynające się na 300, 301, 302, 303 i 304 (po
    > odrzuceniu 10600076 0000) to konto osobiste należące do osoby
    > fizycznej, a nie do stowarzyszenia, fundacji itp. (wtedy zaczynałoby się
    > na 326, 320, 330 lub 321)

    Podziel się swoją wiedzą :) gdzie to wyczytałeś?
    W przypadku moich kont prywatnych powyzsz zależność nie występuje

  • 13. Data: 2005-04-03 07:09:54
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Mam nadzieje ze dostanie za to najwyzszy przewidziany wymiar...

    Uszanujcie pamięć Ojca Świętego... On potrawił wybaczyć nawet osobie, która
    do niego strzelała... Chyba niewiele pojęliście z Jego nauk... Szkoda,
    więcej lekcji nie będzie.

  • 14. Data: 2005-04-03 07:12:37
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Sun, 3 Apr 2005 09:09:54 +0200, Szymon <v...@w...epf.pl>
    napisał:

    > Uszanujcie pami?ae Ojca ?wi?tego... On potrawi? wybaczyae nawet osobie,
    > która
    > do niego strzela?a... Chyba niewiele poj?li?cie z Jego nauk... Szkoda,
    > wi?cej lekcji nie b?dzie.

    Poszedł odwiedzić tę osobę. W WIĘZIENIU.
    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 15. Data: 2005-04-03 08:43:00
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Podziel się swoją wiedzą :) gdzie to wyczytałeś?
    > W przypadku moich kont prywatnych powyzsz zależność nie występuje

    Ma racje, pewnie otwierałeś je w PBK jeszcze przed fuzją z BPH

    as

  • 16. Data: 2005-04-04 13:01:55
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Szymon" <v...@w...epf.pl> wrote in message

    > Uszanujcie pamięć Ojca Świętego... On potrawił wybaczyć nawet osobie,
    > która
    > do niego strzelała... Chyba niewiele pojęliście z Jego nauk... Szkoda,
    > więcej lekcji nie będzie.

    Jesteś w błędzie - i to podwójnie.
    Warunkiem przebaczenia jest przyznanie się winowajcy i skrucha. Oraz
    naprawienie szkód, w miarę możliwości.
    Agca został ukarany, a potem wyraził skruchę. Dlatego otrzymał też
    wybaczenie.

    T.

  • 17. Data: 2005-04-04 13:08:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Agca został ukarany, a potem wyraził skruchę. Dlatego otrzymał też
    > wybaczenie.

    Nie nie DLATEGO otrzymał wybaczenie. Wybaczenie nie jest transakcją - jak Ty
    się przyznasz to ja Ci wybaczę. Wybaczenie dokonuje się nawet POMIMO braku
    sprawiedliwości, czy uznania się sprawcy za winnego. I dlatego jest takie
    trudne :-( .

  • 18. Data: 2005-04-04 13:15:00
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2005 15:08:29 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

> [...]
    > braku
    > sprawiedliwości, czy uznania się sprawcy za winnego. I dlatego jest takie

    Zgadza się. Z drugiej strony zabójstwo jest w naszej cywilizacji - i
    słusznie - przestępstwem ściganym publicznie, więc prywatne wybaczenie nie
    zmienia nic, jeśli chodzi o karę.

  • 19. Data: 2005-04-04 13:19:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zgadza się. Z drugiej strony zabójstwo jest w naszej cywilizacji - i
    > słusznie - przestępstwem ściganym publicznie, więc prywatne
    > wybaczenie nie zmienia nic, jeśli chodzi o karę.

    Bo też wybaczenie i miłosierdzie nie jest zależne od sprawiedliwości oraz
    pamięci, a i nie wyklucza przecież sprawiedliwego osądu czynu.

  • 20. Data: 2005-04-04 13:52:41
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2005 15:19:46 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > Bo też wybaczenie i miłosierdzie nie jest zależne od sprawiedliwości oraz
    > pamięci, a i nie wyklucza przecież sprawiedliwego osądu czynu.

    Tak przy okazji, wracając do TG, dostałem rano odpowiedź od BPH:

    Szanowny Panie,

    Bardzo dziękujemy za informację nadesłaną przez Pana na skrzynkę Banku .
    Została ona przekazana do odpowiedniego Departamentu celem wyjaśnienia.

    (podpis)
    Ciekawe, co to może znaczyć realnie i jak bank może zareagować.
    Oczywiście, powiadamiając BPH zaznaczyłem, że sprawa została również
    zgłoszona policji.