  • 1. Data: 2003-01-23 07:27:00
    Temat: > ZARÓB NIEZŁE PIENIĄDZE <
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Potrzebujesz kredytu na dom/mieszkanie ? Pewnie nie. Ale na pewno znasz
    kogoś kto potrzebuje lub może potrzebować bo np. wynajmuje mieszkanie a
    mógłby sobie je kupić albo wziął kredyt złotówkowy na mieszkanie i ciągle
    spłaca a kapitał mu ciągle narasta (jest taki kredyt w PKO o nazwie Alicja).
    Jeśli znasz kogoś takiego do skontaktuj go ze mną; jest szansa zarobienia
    niezłych pieniędzy np. 0,8% od wartości udzielonego kredytu. To się opłaca.
    Może warto pomyśleć, popytać i zarobić całkiem niezłe pieniążki bez
    kiwnięcia palcem ?
    Moja propozycja jest trudna do przebicia - bankowy kredyt hipoteczny z
    oprocentowaniem od 3,15% rocznie !!! Proszę nie mylić tego z systemem
    argentyńskim, bo jest to uczciwa propozycja i kredyt uzyskuje się w ciągu 14
    dni od złożenia wniosku. Wszelkie opłaty można wliczyć do kwoty kredytu -
    nie ma płatności przed rozpatrzeniem wniosku. Zabezpieczeniem kredytu zawsze
    jest hipoteka nieruchomości. Minimalna kwota kredytu to 50.000-zł
    Moja oferta dotyczy Mazowsza.
    Pozdrawiam, Yerry

  • 2. Data: 2003-01-23 07:51:29
    Temat: Re: > ZARÓB NIEZŁE PIENIĄDZE <
    Od: s...@o...pl

    A może lepiej ruszysz tyłek i sam się pouganiasz za klientami naganiaczu jeden?

  • 3. Data: 2003-01-23 09:29:09
    Od: "K.B" <K...@P...PL>

    > A może lepiej ruszysz tyłek i sam się pouganiasz za klientami naganiaczu
    jeden?
    2 sprawy:
    1. nie zawsze po to by ruszyć tyłek trzeba ruszać z miejsca pupę - ten facet
    wychodzi z założenie (słusznego lub nie - jego sprawa) że tak będzie
    lepiej - czyli spamować na grupę (a to już sie nie musi wszystkim podobać).
    2. z reguły tego typu wątki się fajnie rozwijają i można poznać plusy i
    minusy tej oferty, porównać ją z inną.
    Pozdrawiam.
    Krzysiek
    Ps. Nie wiem czy trzeba się od razu przezywać.

  • 4. Data: 2003-01-23 10:21:54
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

> [...]
    > tak będzie
    > lepiej - czyli spamować na grupę (a to już sie nie musi wszystkim

    Chodzi o to, że on spamuje już nie pierwszy raz i myśli że jest bezkarny.

    > 2. z reguły tego typu wątki się fajnie rozwijają i można poznać plusy
    > i minusy tej oferty, porównać ją z inną.

    On już tu oferował swój kredyt i bardzo sie wściekał, jak tensor mu wykazał,
    że lepszą ofertę ma np. KredytBank.

    > Ps. Nie wiem czy trzeba się od razu przezywać.

    To nie było od razu, bo on to robi kolejny raz.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-01-23 10:36:30
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0ockg$7d0$1@news.tpi.pl, K.B <K...@P...PL>:

    > 2. z reguły tego typu wątki się fajnie rozwijają i można poznać plusy
    > i minusy tej oferty, porównać ją z inną.

    Ale nie sądzę, aby oferta się tak bardzo zmieniła, aby znowu ją dyskutować,
    po tygodniowej przerwie od ostatniego spamu.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-23 22:26:30
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Yerry" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    (spam)

    Kolego, jak byles potrzebny - kobieta byla w potrzebie - to slowem
    sie nie odezwales. Wiem - sprawa byla trudna, ale jesli nie mogles
    tego zalatwic to nalezalo sie chociaz odezwac. Wolisz spamowac
    na liscie - to ci wychodzi. Takim kolegom to sie chyba mowi:
    PLONK