    From: "upadloscian" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Z cyklu Sędzia potrafi..
    Date: 31 Aug 2005 09:46:23 +0200

    > Dlaczego październik?

    a dlaczego nie? spieszy Ci się? bez obaw, czajka nie ucieknie.

    Prokuratura Okręgowa w Warszawie zna bezkarną Czajkę i jego upadki, tak więc
    może z własnej inicjatywy w każdej chwili (na przykład rano po śniadaniu)
    postawić bezkarnej Czajce zarzuty karne za czerpanie korzyści materialnych z
    ogłaszanych przez niego upadłości. Obawiam się, że na zachodzie sędzia dawno
    siedziałby w więzieniu; w Polsce sędzia siedzi - owszem, ale na piedestale -
    uczy młode czajki w "prawa" w EWSPA, szkoli sędziów i prokuratorów, prezesuje
    OW Zrzeszenia Prawników Polskich w którego strukturach zasiadają prokuratorzy,
    a nawet pisze książki pt "przestępstwa menadżerskie" - widać dużo wie.

    > Wiesz o przestępstwie to idź i to zaraz zgłoś, a nie
    > zawracaj gitarę na pbb. EOT.

    jestem jakiś taki nieśmiały dzisiaj.
    może sam zgłoś? przecież to nie jest tylko moja czajka.

    czy jesteś z tych co lubią obserwować zza winkla jak ktoś załatwia się na
    trawnik w parku łazienkowskim? takie to osobliwe, ale przynajmniej nie jest
    nudno. Nawet łabędzie się wtedy gapią. tylko że one głosu nie mają.