    From: "upadloscian" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Z cyklu Sędzia potrafi..
    Date: 30 Aug 2005 16:01:12 +0200

    > Oflaguj się - byle nie na pbb, bo to NTG :-) A jak wiesz o przestępstwie, to
    > złóż doniesienie do prokuratury zamiast zaśmiecać listę.

    Prokuratura - jak najbardziej, październik 2005r. Może być?

    Temat bezkarnej Czajki jest wiecznie żywy i warto go kontynuować, tak długo jak
    długo pozostaje on bezkarny. Przypominam, iż chodzi o czerpanie korzyści
    materialnych z prowadzonych przez niego spraw (zarzut karny, zagrożony karą
    więzienia). Sprawy nie dotyczą uprowadzenia krowy, czy połamanej łopaty, ale
    potężnych firm, które za sprawą sędziego nagle znikały z rynku. Smiem
    twierdzić, iż jest to wyjątkowa szkodliwość czynu, raz bo likwidowane były
    firmy zatrudniające ludzi, a dwa bo sędzia podważył fundamenty praworządności
    państwa - czyli zaufanie do bezstronności sędziego.

    Sędzia do dzisiaj nie został rozliczony; nie został wykluczony z zawodu, a
    prokuratura dotychczas umarzyła z automatu wszystkie postępowania w sprawie.
    Tymczasem nawet przedstawicielie wymiaru sprawiedliwości uważają go za jeden z
    dwóch czarnych symboli polskiego sądownictwa - jak pisze GW.
    http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html Co więcej sędzia nadal występuje
    w roli autorytetu (szkoli młode czajki w "uczelni prawa"; występuje na
    szkoleniach sędziów i prokuratorów; prezesuje OW Zrzeszeniu Prawników
    Polskich) - co jest już absurdalne w kontekście powyżej przedstawionej sprawy.

    Specjalnie dla Ciebie jestem skłonny tymczasowo zmienić temat na znający się na
    upadłościach firm Kredyt Bank (chyba na tamat, co?) szczególnie w kontekście
    sędziego Czajki, żaglowca Chopin i J.Kwaśniewskiej. Może być?