    Date: Thu, 18 Aug 2005 07:20:09 +0200
    From: trainer <t...@p...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Z cyklu Polak potrafi...

    Tomasz Finke wrote:

    > Lukas tak właśnie ma, trzeba podać login i swoje hasło plus
    > jednorazowy kod generowany przez token. Ale w praktyce jest
    > to średnio wygodne, wolałbym mieć możliwość szybkiego zalogowania
    > się, sprawdzenia salda i wylogowania bez wyciągania tokenu.

    w lukasie szybkie sprawdzenie salda? wolne żarty :)
    już pomijam token, bo pochłania on najmniej czasu, ale to odświeżanie!
    jak kiedyś korzystałem z dialupu i chodziło mi o to, żeby nastukać jak
    najmniej impulsów, to logowałem się do lukasa, klikałem 'odśwież',
    rozłączałem się i wdzwaniałem ponownie za 10 min, bo 5 min to mogło być
    za wcześnie.
    a co do szybkiego sprawdzenia salda to polecam mbank - można sprawdzić
    sms-sem, jak masz go w "wysłanych" to trwa sekundę.

    pozdr
    trainer