  • 1. Data: 2002-10-02 11:09:55
    Temat: Ynteligo problemy z logowaniem
    Od: "Romullus" <romullus@no_spam_poczta.fm>

    Witam,
    czy ktos zauwazyl jakas nie moc od 24 nie moge sie zalogowac ssl
    zainstalowany proba z IE 5 oraz z Opery wszystkie proby wfiasko pingi
    maja czas 70-120 ms co jest do cholery ?
    A moja lokalizacja Ruda SLaska . ( korzystam z sdi )
    Btw Mbank i Slaski chodza bez problemu

    --
    Romullus aus Ruda OS
    GG 599324

  • 2. Data: 2002-10-02 11:46:25
    Temat: Re: Ynteligo problemy z logowaniem
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Romullus pisze:
    >Witam,
    >czy ktos zauwazyl jakas nie moc od 24 nie moge sie zalogowac ssl
    >zainstalowany proba z IE 5 oraz z Opery wszystkie proby wfiasko pingi
    >maja czas 70-120 ms co jest do cholery ?

    SOA #1.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 3. Data: 2002-10-02 11:49:37
    Od: "Romullus" <romullus@no_spam_poczta.fm>

    > SOA #1.
    Sory ale nie qumam ?!

    --
    Romullus aus Ruda OS
    GG 599324

  • 4. Data: 2002-10-02 12:41:45
    Od: "RysioPysio" <r...@k...pl>

    Użytkownik "Romullus" <romullus@no_spam_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Sory ale nie qumam ?!
    >
    > --
    > Romullus aus Ruda OS
    > GG 599324
    > ICQ 102949114

    Witam
    Standardowa Odpowiedz Administratora #1 = u mnie chodzi

    pozdr
    Rysiek

  • 5. Data: 2002-10-02 12:52:33
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    > maja czas 70-120 ms co jest do cholery ?
    > A moja lokalizacja Ruda SLaska . ( korzystam z sdi )

    U mnie wszystko OK. Smiga jak zwykle.

    pozdr. Michal

  • 6. Data: 2002-10-02 13:00:20
    Od: "Romullus" <romullus@no_spam_poczta.fm>

    Użytkownik RysioPysio wrote:
> [...]
    > wiadomości news:anemeq$p6a$1@news.tpi.pl...

    > Witam
    > Standardowa Odpowiedz Administratora #1 = u mnie chodzi

    Cimnym ja jak zepsuta zarowa :(
    --
    Romullus aus Ruda OS
    GG 599324

  • 7. Data: 2002-10-02 15:45:37
    Od: "nepri" <n...@p...NOSPAM.pl>

> [...]
    > maja czas 70-120 ms co jest do cholery ?
    > A moja lokalizacja Ruda SLaska . ( korzystam z sdi )

    U mnie takze w Rudzie za Chiny nie loguje...

  • 8. Data: 2002-10-02 16:22:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    nepri wrote:
    > U mnie takze w Rudzie za Chiny nie loguje...

    A routing sprawdzales?

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 9. Data: 2002-10-02 19:28:00
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > maja czas 70-120 ms co jest do cholery ?
    > A moja lokalizacja Ruda SLaska . ( korzystam z sdi )

    U mnie jest OK. Także Ruda Śląska, także TP, ale dial-up.

    BTW Mamy dwa nowe euronety - w Tesco [ale wygląda na jakiś używany ;-)] i w
    ścianie Kauflandu na Wirku [24 h].

    Zauważyłem przy tym, że właśnie na stronach inteligo jest najbardziej
    aktualny spis bankomatów euronetu - od razu po postawieniu tych bankomatów
    były już w spisie na stronie. Żadne tam aktualizacje raz na miesiąc...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782