  • 1. Data: 2002-10-02 10:21:15
    Temat: Dziwne - KK BZWBK
    Od: "Piotr Wójtowicz" <d...@h...pl>

    Mamy z żoną dwie karty - podpięte pod jeden rachunek.

    W jednym sklepie gdy żona chciała płacić - terminal domagał sie
    wklepania PIN-u (?!)- poczym nawet jak sie PIN wprowadziło
    odmówił realizacji transakcji.

    Ciekwe jest to, że jak dałem moją kartę - wszystko przeszlo
    bez kłopotu i nik nie domagał sie klepania PIN-u

    Sprawdzailśmy to w tym sklepie już dwa razy - zawsze jest tak samo
    (terminal: Polcard).
    Nigdzie indziej żona nie ma (niestety) kłopotów z płaceniem -
    także przez Polcarda.

    Jak to wytłumaczyć????

    -
    Pozdrawiam
    Piotr Wójtowicz

  • 2. Data: 2002-10-02 10:31:20
    Temat: Re: Dziwne - KK BZWBK
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Wójtowicz"
> [...]
    > odmówił realizacji transakcji.
    >
    > Ciekwe jest to, że jak dałem moją kartę - wszystko przeszlo
    > bez kłopotu i nik nie domagał sie klepania PIN-u

    identyczne karty z tego samego banku?
    i jedna wymaga PIN a druga nie?
    zdradź jakie to karty i z jakiego banku i gdzie ten terminal Polcardu
    ale watpię byśmy coś wymyślili.
    Jak nic nie pomoże to zaprosimy kogoś z Polcardu na wizję lokalną ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-02 10:46:54
    Od: "Piotr Wójtowicz" <d...@h...pl>

    > identyczne karty z tego samego banku?

    Tak

    > i jedna wymaga PIN a druga nie?

    Standardowo to odkąd mam KK WBK (bedzie ze dwa lata)
    nigdzie nie musiałem klepać PIN-u - nawet jak za granicą
    płaciłem - to można było wybrać; PIN czy podpis na slipie

    > zdradź jakie to karty i z jakiego banku i gdzie ten terminal Polcardu

    W sklepie Berti

    > ale watpię byśmy coś wymyślili.
    > Jak nic nie pomoże to zaprosimy kogoś z Polcardu na wizję lokalną ;-))
    > *** blad ***

    Piotr Wojtowicz

  • 4. Data: 2002-10-02 11:14:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Wójtowicz" <

    > W sklepie Berti

    mam KK WBK i zona tez to mozemy sprawdzic ale co to za sklep ?
    Jesli w Warszawie to sprobujemy
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-10-02 14:17:50
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > odmówił realizacji transakcji.
    > Ciekwe jest to, że jak dałem moją kartę - wszystko przeszlo
    > bez kłopotu i nik nie domagał sie klepania PIN-u

    W jednym skladzie budowlanym mam podobnie.

    Ja nie moge zaplacic karta Maestro, bo jest blad autoryzacji. Place nia
    wszedzie i nie mam klopotow. Za to karta Maestro mojej zony dziala ;)