  • 1. Data: 2002-10-02 11:31:57
    Temat: LUKAS-2 dzień aktualizacji ? SKANDAL !!!
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Panowie i Panie z Lukasa!
    Jeśli macie dużo pracy i nie wyrabiacie, to może trzeba w nocy popracować ?

    S.

  • 2. Data: 2002-10-02 11:51:26
    Temat: Re: LUKAS-2 dzień aktualizacji ? SKANDAL !!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Panowie i Panie z Lukasa!
    > Jeśli macie dużo pracy i nie wyrabiacie, to może trzeba w nocy popracować
    ?

    a ja sie zalogowalem :) Widac, ze jeszcze ze starego ebaku lukasa zostaly
    kolorki i troche wolno sie laduje :)

  • 3. Data: 2002-10-02 11:55:46
    Od: Michal Rolka <m...@p...onet.pl>

    AMRA wrote:

    > a ja sie zalogowalem :) Widac, ze jeszcze ze starego ebaku lukasa zostaly
    > kolorki i troche wolno sie laduje :)

    ... saldo mam już podwyższone o odsetki, ale w historii ich jeszcze nie ma.

    Michał

  • 4. Data: 2002-10-02 12:09:12
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć Michal Rolka <m...@p...onet.pl>.
    Wed, 02 Oct 2002 13:55:46 +0200, na pl.biznes.banki napisales:

    > ... saldo mam już podwyższone o odsetki, ale w historii ich jeszcze nie ma.

    na jakich zasadach ta historia jest generowana? nie widze przelewow
    wychodzacych, ktore w 'przelewach' figuruja pod pozycja
    'zrealizowane'. po mBanku jestem troche kaprysny i taka onlajnowosc
    bardzo mnie zastanawia :). przelew przychodzacy zaksiegowany,
    wychodzacy nie... nie ma pozycji 'blokady'.
    jakas pokrecona logika tego systemu :-)
    --
    z pozdrowieniami,
    Laik

  • 5. Data: 2002-10-02 16:44:18
    Od: c...@i...pl

    On Wed, 2 Oct 2002 13:31:57 +0200, "SCz" <a...@a...pl> wrote:

    >Panowie i Panie z Lukasa!
    >Jeśli macie dużo pracy i nie wyrabiacie, to może trzeba w nocy popracować ?

    A może Tobie jest potrzebne trochę więcej snu?

  • 6. Data: 2002-10-02 20:07:09
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Rolka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ... saldo mam już podwyższone o odsetki, ale w historii ich jeszcze nie
    ma.

    > Michał

    Własnie cos takiego dostalem po zalogowanie sie do lukasa:

    "K O M U N I K A T

    Z powodu przedłużonego zamknięcia miesiąca, nie zostały zaczytane aktualne
    stany konta w e-Banku. W celu sprawdzenia aktualnego salda na koncie proszę
    kliknąć przycisk "Aktualizuj".

    Jeśli nie zostaniesz automatycznie przekierowany do strony swojego konta
    naciśnij Twoje konto. "

    Moze oni rzeczywiscie to liczyli recznie, bo cos system zle im naliczylem i
    musieli wszystko posprawdzac

    Marcin P.