  • 11. Data: 2003-07-14 15:17:19
    Temat: Re: Xelion w Pekaosie
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > No juz od jakiegos czasu ta strona jest :)
    > Mnie ciekawi, czy dadza jakies minimalne progi wplywow. Bo jak nie to
    > porazka bedzie...

    Lipcowy Profit pisze że ma to być private banking dla ubogich: wymagają
    jedynie wpływów 5.000 zł na miesiąc

    Bogdan B.

  • 12. Data: 2003-07-14 15:18:03
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 07/14/2003 11:57 AM, Użytkownik Piotr Miecznikowski napisał:
    > W Peako pojawil sie nowy produkt:
    > Konto Xelion.
    > Oplata to tylko 4 zl/mies..
    >
    > www.xelion.pl

    W dodatku OFICJALNIE przyznają zgodność z Operą i Mozillą (!)

    Co za czasy :-)

    Tomek

  • 13. Data: 2003-07-14 20:49:01
    Od: "s" <s...@T...gnet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > beu70h$igu$...@i...gazeta.pl,
    > Glenn <g...@g...pl>:

    > Ciekawe, czy faktycznie jest bezplatny, bo nie wyglada.
    >
    > --
    > Robert
    > To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    > Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-

    Czesc
    z tego, co sie orientuje, to oplata za info to koszt jednego impulsu rozmowy
    lokalnej (jak w kazdym 0801...)
    s.

  • 14. Data: 2003-07-14 21:01:55
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bev540$mo4$...@n...news.tpi.pl,
    s <s...@T...gnet.pl>:

    > Czesc
    > z tego, co sie orientuje, to oplata za info to koszt jednego impulsu
    > rozmowy lokalnej (jak w kazdym 0801...)

    Nie w kazdym 0801... - zalezy jaka jest nastepna cyferka. Np. jesli 3 (jak
    tutaj), to koszt jest taki, jak analogicznej rozmowy lokalnej, czyli jedna
    j.t. za 3 lub 6 minut, w zaleznosci od pory.
    W dodatku wiele zrodel mylnie podaje koszt jako 35 gr za 3 minuty (0801 3)
    czy polaczenie (801 1), bo np. w moim pakiecie taryfowym jest to 70 gr.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-07-14 21:03:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bogdan B. wrote:
    > Lipcowy Profit pisze że ma to być private banking dla ubogich:
    > wymagają jedynie wpływów 5.000 zł na miesiąc

    No - od tylu to maja VIPy rachunki w samym Pekao :)

  • 16. Data: 2003-07-15 07:32:38
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Piotr Miecznikowski wrote:
    > W Peako pojawil sie nowy produkt:
    > Konto Xelion.
    > Oplata to tylko 4 zl/mies..
    >
    > www.xelion.pl

    Ktos widzial TOiP tego cuda? Ja nie moge znalezc ani
    na stronach Xelionu, ani w cenniku na stronach PeKaO.

    Jak ktos znajdzie to prosze o podeslania linku na
    (chyba najlepiej na grupe ;) )

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 17. Data: 2003-07-15 19:13:07
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > A nie wiesz, ze bank moze byc tylko SA?

    Tak mi sie wlasnie wydawalo. I dlatego jak widze "Doradcy sp. z o.o." to
    nie jest to dla mnie bank, tylko posrednik, ktoremu nie zamierzam
    podawac swoich danych "dla potrzeb marketingowych".

    Miko

  • 18. Data: 2003-07-16 13:48:45
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    pon, 14 lip 2003 o 13:57 GMT Piotr Miecznikowski napisał(a):

    > W Peako pojawil sie nowy produkt:

    Ze strony
    http://www.xelion.pl/p_bankowe01.html
    ----
    Prestiżowe konto Xelion:
    otworzy Państwu możliwość korzystania z profesjonalnej pomocy
    osobistego Doradcy Finansowego w dowolnym miejscu przez
    7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Konto Xelion to kontakt z jedną osobą
    ^^^^^^^^^^^
    - kompetentną, znaną Państwu i
    doskonale zorientowaną w Państwa potrzebach i oczekiwaniach - co
    gwarantuje wygodę, zaufanie i oszczędność czasu
    ----

    To przecież rowolucja na skalę światową! Czemu jeszcze nigdzie o tym
    nie słyszałem?
    JEDNA osoba dostępna 24h/d i 7 dni w tygodniu.
    Nie śpi, nie bierze urlopu, cały dzień gotowa do ``kontaktu'' ze mną!
    *Idealny pracownik*.
    Czy ktoś potrafi powiedzieć coś więcej na temat tej rewolucji?
    Jakieś pastylki z dopałem?
    Bot udający żywego człowieka?
    A może armia klonów mająca wspólną świadomość?
    A podobno Europa jest zacowana pod względem wynalazków i nowości, a tu proszę
    REWELACJA na skalę światową, i to w POLSCE.

    Pozdrawiam z :-)
    KLoSS

    --
    [ KLoSS - Andrzej Koszarek - Poznań - 30 ]
    Ludzie wolą życie w nieświadomości. [ Zobacz http://www.e-upr.org/ ]