  • 1. Data: 2003-07-14 11:03:07
    Temat: provident
    Od: <i...@g...pl>

    Witam,
    Znalazlem sie w takiej sytuacji ze musze_pozyczyc szybciutko 2000 zl,
    okazuje sie ze nie mam zbytnio skad, w banku masa problemow itd. Znajmomy
    polecil PROVIDENT - czy macie jakies doswiadczenia? osobiscie mam obawy
    wobec takich firm...

    pozdr
    ibk

  • 2. Data: 2003-07-14 11:33:03
    Temat: Re: provident
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Uciekaj i nie oglądaj się.
    pozdrawiam
    A.
    Jeżeli masz jakąś pracę dostaniesz bez problemów w VW lub Multi na dobrych
    warunkach.

  • 3. Data: 2003-07-14 12:02:09
    Temat: Odp: provident
    Od: <i...@g...pl>

    Użytkownik citi69 <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:beu4dj$6ck$...@a...news.tpi.pl...
    > Uciekaj i nie oglądaj się.
    > pozdrawiam

    ok' ale dlaczego?

    skoro o banku wspomniales, odpada w mojej sytuacji, tak sie zlozylo ze
    prowadze wlasna dzialalnosc dopiero od miesiaca (choc faktycznie od 3 lat
    zona ja wczesniej prowadzila) wiec w banku na dzien dobry mam "nie mamy o
    czym mowic"
    a zona nie moze z wielu wzgledow...

    pozdr
    ibk

  • 4. Data: 2003-07-14 12:29:31
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "citi69" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Uciekaj i nie oglądaj się.
    > pozdrawiam

    A dlaczego uciekaj,
    zasady są proste i uczciwe,

    bierzesz 2000 zł oddajesz 3500 (tu nie mam pewności, ale bardzo dużo
    więcej), wiesz ile dostajesz pieniedzy więc wiesz ile musisz spłacić. Ty
    decydujesz czy cię na to stać.

    A obawy,

    jakie: dostajesz gotówkę do ręki kwitujesz i spłacasz a nawet jak splajtują
    na co nie ma szans to oddasz tyle ile miałes oddać i nic więcej.

  • 5. Data: 2003-07-14 12:33:18
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > Użytkownik citi69 <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:beu4dj$6ck$...@a...news.tpi.pl...
    >
    > ok' ale dlaczego?

    Wysokie oprocentowanie - rzędu setek %, ale jeśli nie masz wyjścia, to
    pozostaje provident. Ci przynajmniej udzielaja kredytów, a nie oszukują.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2003-07-14 12:54:50
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Właśnine wysokie oprocentowanie miałem na myśli, jeżeli nie masz szans na
    bank - to jak piszą przedmówcy policz i pomyśl czy nie warto poszukać
    jeszcze "po rodzinie". Nie mam żadnych zastrzeżeń co do kondycji firmy, tym
    bardziej że, chodzi o pożyczkę a nie depozyt.

  • 7. Data: 2003-07-14 13:39:33
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > okazuje sie ze nie mam zbytnio skad, w banku masa problemow itd. Znajmomy
    > polecil PROVIDENT - czy macie jakies doswiadczenia? osobiscie mam obawy

    Firma jak każda inna i pieniądze pewnie Ci pożyczą. Zanim jednak podejmiesz
    decyzję sprawdz sobie jaki jest rzeczywisty koszt tego kredytu wyliczony
    zgodnie z algorytmem zawartym w ustawie o kredycie konsumenckim. Jeśli nie
    masz wyboru i dodatkowo stać Cię na tak drogi kredyt to wolna droga.
    Widziałem jakieś pół roku temu wyliczenia i mnie by nie było stać.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 8. Data: 2003-07-14 15:33:15
    Od: <i...@g...pl>

    Dzieki za wszystkie informacje, raczej nie mam wyjscia musze pozyczyc u
    nich, uwzgledniajac ze ten kredyt bedzie drozszy niz bankowy.
    Obawialem sie tylko czy to nie jakas mafijna organizacja ;-) lub inne
    argentynskie systemy, tudziez firmy ktore obiecuja kredyt pod warunkiem
    "wplaty poczatkowej" od ktorej uzaleznione jest przyznanie kredytu....a jak
    pozniej sie okazuje nie masz ani wplaty ani kredytu ;-))

    pozdr
    ibk

  • 9. Data: 2003-07-14 16:34:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <i...@g...pl> wrote in message news:beui2j$70e$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    jak
    > pozniej sie okazuje nie masz ani wplaty ani kredytu ;-))

    Hehe... troche to podobne do mafijnej ;). Co tydzien bedziesz mial
    odwiedziny 'inkasenta' w domu ;). Chyba dosc wazne jest, ze raty splaca sie
    co tydzien, a nie co miesiac, jak w bankach.

    Maciej

  • 10. Data: 2003-07-15 11:49:33
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Hehe... troche to podobne do mafijnej ;). Co tydzien bedziesz mial
    > odwiedziny 'inkasenta' w domu ;). Chyba dosc wazne jest, ze raty splaca sie
    > co tydzien, a nie co miesiac, jak w bankach.

    Na tym polega magia tego rozwiązania. Jednostkową ratę masz małą i nawet nie
    zauważysz jak za półroczne kredytowanie płacisz kilkaset %

    Miłego dnia
    Tomek