  • 1. Data: 2003-07-14 11:57:27
    Temat: Xelion w Pekaosie
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    W Peako pojawil sie nowy produkt:
    Konto Xelion.
    Oplata to tylko 4 zl/mies..

    www.xelion.pl

  • 2. Data: 2003-07-14 12:15:42
    Temat: Re: Xelion w Pekaosie
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Piotr Miecznikowski wrote:
    > W Peako pojawil sie nowy produkt:
    > Konto Xelion.
    > Oplata to tylko 4 zl/mies..

    Wygląda ciekawie - zwłaszcza jak na Pekao - za te 4 PLN dają jeszcze
    Maestro, no i operacje przez kanały samoobsługowe są za free. Do tego
    pokaźna liczba bankomatów. Wygląda nieźle.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-07-14 12:22:24
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    beu70h$igu$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Wygląda ciekawie - zwłaszcza jak na Pekao - za te 4 PLN dają jeszcze
    > Maestro, no i operacje przez kanały samoobsługowe są za free. Do tego
    > pokaźna liczba bankomatów. Wygląda nieźle.

    "poprzez serwis automatyczny pod bezpłatnym numerem telefonu 0801 350 350"

    Ciekawe, czy faktycznie jest bezplatny, bo nie wyglada.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-07-14 12:30:22
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > "poprzez serwis automatyczny pod bezpłatnym numerem telefonu 0801 350
    > 350"
    >
    > Ciekawe, czy faktycznie jest bezplatny, bo nie wyglada.

    Hehehe - pewnie chodziło im o to, że nie będą pobierać opłat za "dostęp" do
    teleserwisu (tak jak robi to np. ING). Ten numer bezpłatny na pewno nie
    jest.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-07-14 12:33:13
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    beu7s2$ku1$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Hehehe - pewnie chodziło im o to, że nie będą pobierać opłat za
    > "dostęp" do teleserwisu (tak jak robi to np. ING). Ten numer
    > bezpłatny na pewno nie jest.

    Jesli faktycznie o to im chodzilo, to udalo im sie to niezle ukryc ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-07-14 12:45:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Miecznikowski wrote:
    > www.xelion.pl

    No juz od jakiegos czasu ta strona jest :)
    Mnie ciekawi, czy dadza jakies minimalne progi wplywow. Bo jak nie to
    porazka bedzie...

  • 7. Data: 2003-07-14 12:58:46
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:beu8dj$v3$1@news.onet.pl...
> [...]
    jeżeli na starcie dają 4 złote to wyobraźcie sobie co się stanie jak nałapią
    już klientów - 30 zł?
    i do tego jeszcze obligaroryjny pakiet ubezpieczeń "od niczego" za 10 zł

    były PeKaO-wiec

    --
    Matovy

  • 8. Data: 2003-07-14 13:45:03
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Mnie ciekawi, czy dadza jakies minimalne progi wplywow. Bo jak nie to
    > porazka bedzie...

    A mnie ciekawi jakie jest oprocentowanie tego konta i lokat, bo pisza,
    ze w umowie nie jest zapisane Eurokonto tylko konto Xelion...

  • 9. Data: 2003-07-14 14:56:59
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Piotr Miecznikowski napisał:

    > W Peako pojawil sie nowy produkt:
    > Konto Xelion.
    > Oplata to tylko 4 zl/mies..
    >
    > www.xelion.pl

    http://www.xelion.pl/zgloszenie.html

    Wysłanie wiadomości oznacza, że wyrażam zgodę na skontaktowanie się ze
    mną oraz przetwarzanie przez Xelion. Doradcy Finansowi Sp. z o.o. moich
    danych osobowych dla potrzeb marketingowych.

    To jednak tylko sp. z o.o.... Mysle ze stwierdzenie "W Pekao..." to
    naduzycie.

    Miko

  • 10. Data: 2003-07-14 15:06:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MiKo wrote:
    > To jednak tylko sp. z o.o.... Mysle ze stwierdzenie "W Pekao..." to
    > naduzycie.

    A nie wiesz, ze bank moze byc tylko SA?
    Podobnie jest jak w Inteligo - gdzie konto prowadzone teraz jest przez
    PKO BP a kiedys przez BGB Polska.
    Zreszta zobacz kto jest udzialowcem xeliona i porownaj z
    http://www.xelion.it/

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci