  • 1. Data: 2003-07-14 11:26:25
    Temat: Pekao na czele stawki :-)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030714/e
    konomia/ekonomia_a_8.htm

    A wszyscy tu psioczą na ten bank :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-07-14 11:52:44
    Temat: Re: Pekao na czele stawki :-)
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:beu443$acp$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030714/e
    konomia/ekonomia_a_8.htm

    > A wszyscy tu psioczą na ten bank :-D

    Psioczą też na Rzeczpospolitą. ;-)
    Trudno tu znależć entuzjastów klasyfikacji:
    "Który bank Cię lepiej wydoił ?"

    Inaczej na bank patrzy akcjonariusz inaczej klient.

    BAH

  • 3. Data: 2003-07-14 12:05:44
    Od: s...@o...pl

    > A wszyscy tu psioczą na ten bank :-D

    Ja dla przykładu psioczę nie na ten bank tylko na jego złodziejskie
    oprocentowanie :)

  • 4. Data: 2003-07-14 12:18:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    BAH wrote:

    > Psioczą też na Rzeczpospolitą. ;-)

    No bo czasem bzdury piszą :-)

    > Trudno tu znależć entuzjastów klasyfikacji:
    > "Który bank Cię lepiej wydoił ?"

    Pekao w tym rankingu przoduje, więc może postarają się o dopłaty dla
    rolników (w kategorii dojenie klientów :-)))

    > Inaczej na bank patrzy akcjonariusz inaczej klient.

    No wiadomo, tylko jak "przegną" w drugą stronę, to w dłuższym okresie czasu
    wyniki się pogorszą i akcjonariusze zadowoleni nie będą :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn