  • 11. Data: 2005-12-17 15:48:32
    Temat: Re: Wziąłem kredyt w złotówkach, śpię spokojnie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Nuworysz wrote:
    > kredyt sfinansował zakup nieruchmości, która będzie przynosić zyski i sama
    > spłacać kredyt, a dobrze zainwestowane "instrumenty" żal anulować, a jak
    > wygląda Twój portfel inwestycji ?
    >
    > pozdr

    Bez tego kredytu 'spłaciłby się " zedcydowanie szybciej.
    A żal, jak się liczy kasę należy zostawić w domu.

  • 12. Data: 2005-12-17 15:49:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Zdrowie portfela - cenniejsze.

    :) to jest właśnie to.

    jak się portfel rozchoruje, to psychika poleci na łeb na szyję

  • 13. Data: 2005-12-17 15:50:09
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    Oczywiście można było bardziej zaryzykować i brać CHF zwłaszcza po burzy w
    prasie o ostatnich kredytach walutowch w tym kraju, kusiło żeby korzystać z
    "ostatniej szansy" (czemu ja zawsze robie odwrotnie niż inni :-)
    ale co w przypadku gdy kupuję CHF a istnieje wyraźna szansa na spłacenie
    10-letniego kredytu nawet w ciągu jednego roku ?
    Pewnie nie "zarobię" na kredycie, ale też i nie stracę, natomiast umożliwił
    mi on poprawienie płynności.

    pozdr

  • 14. Data: 2005-12-17 15:52:02
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    > Zdrowie portfela - cenniejsze.
    >
    > --
    > SQLwysyn

    powiem Ci SQLwysyn, że niestety jednak nie wszystko można mieć za pieniądze,
    pamiętaj o tym

    pozdr :-)

  • 15. Data: 2005-12-17 16:01:28
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    > Bez tego kredytu 'spłaciłby się " zedcydowanie szybciej.
    > A żal, jak się liczy kasę należy zostawić w domu.

    tylko głupiec kupuje dzisiaj nieruchomości za swoją gotówkę (no chyba, że
    ktoś chce poprzestać na tej jednej na którą go tylko stać),
    to rażące marnotrawienie kapitału, pisałem przecież wyżej o dźwigni
    finansowej nie ?

    poza tym tylko parę razy w życiu trafia się Pani Okazja, owoce później
    zbiera ten, który miał płynność i zdolność

    pozdr :-)

  • 16. Data: 2005-12-17 16:10:48
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    > A w jakich to instrumentach finansowych zarabiasz więcej niż odsetki do
    > kredytu?

    a w którym miejscu pisałem, że więcej ? - tak, to prawda można więcej, ale
    na gpw

    pozdr

  • 17. Data: 2005-12-17 16:19:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek napisał(a):

    > Bez tego kredytu 'spłaciłby się " zedcydowanie szybciej.
    > A żal, jak się liczy kasę należy zostawić w domu.

    No to akurat nie jest prawda. Jezeli mozna korzystnie uzyskac kredyt to
    nie ma sensu pozbawiac sie srodkow, ktore mozna ulokowac w inny sposob.
    Zwlaszcza, ze ciezko przewidziec kiedy pojawi sie szansa na inwestycje,
    bo moze to byc za miesiac, a moze byc i za pol roku. Prawda jest taka,
    ze oplaca sie miec i pieniadze i kredyt.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2005-12-17 16:28:14
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    dokładnie, najbardziej lukratywne i najwieksze biznesy tego świata operują
    non-stop kredytami już tylko dla poprawy samej płynności, ale o tym wiedzą
    tylko ci co się na tym znają

    pozdr

  • 19. Data: 2005-12-17 16:29:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nuworysz <n...@o...pl> wrote:
    > dokładnie, najbardziej lukratywne i najwieksze biznesy tego świata
    > operują non-stop kredytami już tylko dla poprawy samej płynności, ale
    > o tym wiedzą tylko ci co się na tym znają

    I robia dalsze interesy, zamiast sie chwalic ;)
    Ale jak rozumiem nie mozesz bez tego zyc. Wiec zamiast pisac o ogolnikach -
    napisz ile na tym zarobiles. I dlaczego nie mogles wiecej? ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 20. Data: 2005-12-17 16:39:04
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    > I robia dalsze interesy, zamiast sie chwalic ;)
    > Ale jak rozumiem nie mozesz bez tego zyc. Wiec zamiast pisac o
    > ogolnikach - napisz ile na tym zarobiles. I dlaczego nie mogles wiecej? ;)

    czym ja się chwalę ?
    Na razie nie zarobiłem na tym nic, nul coma nul, poniosłem za to inne opłaty
    i prowizje :-|
    Jak zwykle, mam też do siebie żal, że mogłem nabyć taniej...

    Staram sie nie pisać o ogólnikach, nie lubię tego, uwielbiam konkrety, chcę
    o tym dyskutować, aby następny raz zrobić jeszcze lepiej, dlatego też taki
    prowokujący post

    pozdr :-)