  • From: "Robert K. \(Beer\)" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyższość mBanku nad Intelligo (lub odwrotnie)
    Date: Wed, 9 Jan 2002 12:00:19 +0100

    "Agata" <a...@p...pl> napisał:
    > Witam,
    > Jezeli chcesz konkretnej odpowiedzi powinienes zadac bardziej szczegolowe
    > pytanie.
    > A tak ogolnie (to np. dla mnie bylo wazne przy wyborze banku):
    > mBank= BRE Bank
    > Inteligo= Bankgesellshaft Berlin
    > Ten drugi byl dosc kontrowersyjny ostatnio.

    Dzięki.
    Fakt - mogłem zadać bardziej szczegółowe pytanie ;-)
    Ale myślałem, że ludzie "z rozpędu" ujmą jakieś konkrety
    tuż po "zjechaniu" autora pytania, a nie zakończą na samym
    "zjechaniu" :-)

    A więc:
    jak wygląda sprawa załatwiania i opłat zleceń stałych
    w tych bankach ? identycznie ? czy są istotne różnice ?
    Jak wyglada sprawa dostępności do gotówki ? Czy tylko
    z określonych bankomatów ?(jakich?) i jaką (jeśli w ogóle)
    prowizję pobierają za wypłatę kasy z bankomató innych bankoów ?
    Jak wygląda sprawa "kontaktu" z bankami, tzn. czy są problemy
    z połączeniem telefonicznym (wiecznie zajęte albo nikt nie odbiera),
    jak jest z logowaniem się w internecie ("błyskawicznie" czy
    wrażenie, jakgdyby "wisiało" się na modemie sprzed 15 lat?)
    Jakie dodatkowe usługi oferują ?
    Jak z bezpieczeństwem ? (!!!)

    Może ktoś ma cenne uwagi, porady...
    (sorry, że taki nawał pytań, na które pewnie znajdę odpowiedzi
    w archiwum - ale doskonale wiecie,ze na tej grupie chyba
    najszybciej przybywa nowych wiadomosci, więc przebrnięcie przez
    wszystkie wydaje sie wręcz niemożliwe (a przynajmniej wymaga duuuużo
    czasu. Wolnego czasu))

    Pozdrawiam.
    Dzięki za odpowiedzi.
    I sorry (to do tych 'nerwusów" ;-)) za mało konkretne pytanie.