  • 1. Data: 2011-10-19 09:33:56
    Temat: "Wyższa kultura" sprzedaje złoto.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=666,Sztabki-zlota-d
    o-kupienia-w-oddzialach-Alior-Banku

  • 2. Data: 2011-10-19 10:20:51
    Temat: Re: "Wyższa kultura" sprzedaje złoto.
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-10-19 11:33, wiatrak pisze:
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=666,Sztabki-zlota-d
    o-kupienia-w-oddzialach-Alior-Banku

    oj chyba niedlugo zloto potanieje, skoro chca wciskac ludziom kawalek
    metalu po niebotycznej cenie

    gregor

  • 3. Data: 2011-10-19 10:33:02
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "gregor" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=666,Sztabki-zlota-d
    o-kupienia-w-oddzialach-Alior-Banku

    > oj chyba niedlugo zloto potanieje, skoro chca wciskac ludziom kawalek metalu
    > po niebotycznej cenie

    Moze nie tak za niedlugo, ale z pewnoscia tak bedzie
    w koncu najwieksze fortuny (i bankructwa) powstaja podczas zawirowan
    a rynek nie lubi stagnacji - zawsze ktos kogos chce wyruchac z kasy ;)

  • 4. Data: 2011-10-19 11:27:53
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 19 Oct 2011 11:33:56 +0200, "wiatrak" <w...@y...pl>
    wrote:

    >http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informac
    yjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=666,Sztabki-zlota-
    do-kupienia-w-oddzialach-Alior-Banku

    Strasznie są tajemniczy jeśli chodzi o cenę. Infolinia wysyła do szefa
    oddziału, ten nie odbiera. Nagrałem się na sekretarkę.
    A jestem ciekaw, jaką marżę mają, bo Mennica i NBP ceni się wysoko
    (ok. 15%)

    http://www.mennica.com.pl/produkty-i-uslugi/zloto-in
    westycyjne/sztabki-zlota.html
    http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/bielik.ascx
    http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/zloto.html

  • 5. Data: 2011-10-19 12:42:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 19 Oct 2011 13:27:53 +0200, Jarek Andrzejewski

    >Strasznie są tajemniczy jeśli chodzi o cenę. Infolinia wysyła do szefa

    Udało się wydusić tę tajemnicę: za uncjową chcą dziś 5776,99 zł (czyli
    nieco mniej niż Mennica lub NBP).
    Nie skupują swojego złota (Mennica i NBPP gwarantują skup złota przez
    siebie sprzedanego).

  • 6. Data: 2011-10-19 13:13:35
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 19-10-2011 o 11:33:56 wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=666,Sztabki-zlota-d
    o-kupienia-w-oddzialach-Alior-Banku

    "Od tysiącleci jest postrzegane jako pieniądz, który zachowuje swą siłę
    nabywczą bez względu na okoliczności."

    Jakoś od 1980 do 2000 nie zachowywało siły nabywczej w usd ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2011-10-19 14:13:40
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=666,Sztabki-zlota-d
    o-kupienia-w-oddzialach-Alior-Banku

    1 kg złota kosztuje dziś 203, 777 PLN

  • 8. Data: 2011-10-19 15:17:37
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-19 16:13, Crimson pisze:
    > 1 kg złota kosztuje dziś 203, 777 PLN

    Jak 203 zł to tanie jak "barszcz".

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 9. Data: 2011-10-19 16:09:37
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Jak 203 zł to tanie jak "barszcz".

    No prawie 204, też tanizna.

  • 10. Data: 2011-10-20 10:22:09
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 19 Oct 2011 15:13:35 +0200, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>
    wrote:

> [...]
    >nabywczą bez względu na okoliczności."
    >
    >Jakoś od 1980 do 2000 nie zachowywało siły nabywczej w usd ?

    ale od 2000 nadrobiło z nawiązką :-)
    I IMHO mają rację; pokaż coś innego, co przez tysiąclecia było
    pieniądzem.
    Wystarczyło 40 lat - i widać skutki: państwa pozadłużane, zamieszki w
    obronie prawa do op*.* się na koszt innych, "walka ze spekulantami"...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski