  • 11. Data: 2018-12-04 10:39:26
    Temat: Re: Wyzsza kultura
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > PS. Gdzie przelewałeś? Jest jeszcze jakieś oszczednosciowe sensownie oprocentowane?
    Wszystkiego w lokaty bym nie chciał pchać, jakaś minimalna płynność jest wskazana :D

    Millennium?

  • 12. Data: 2018-12-04 21:28:04
    Od: "Roman S." <r...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 10:39:30 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
    > Millennium?

    Dzięki, faktycznie! Miałem tam kilkadziesiąt groszy po poprzednim sprzątaniu, już
    uzupełniłem. Do marca spokój :)

  • 13. Data: 2018-12-06 15:00:59
    Od: g...@g...com

    Ten bank ze swymi procedurami jest CHORY.
    Wczoraj po przerwie przeszlo 5 lak, chcialem z zona zalozyc znowu konto
    wspolne. Zona chce marmurek blisko domu-dobrze. Konto zalozone, wracam do
    domu chce sie zalogowac - i nic, SMS pierwszego logowania nie przychodzi,
    wystukałem 3 razy byle co by sprawdzic kanaly - na maile nic nie przychodzi
    ani bledne logowanie, ani zablokowanie konta. Przez infolinie tez nie bo
    chca telepin, skad go wezme ! Ide dzisiaj do banku i gadam co i jak a oni,
    ze powinienem sie logowac haslami z przed 5 lat i starym telepinem !!
    IDIOTYZM po zamknieciu kont mam trzymać hasla i telepiny przez LATA !!
    Przeciez dla bezpieczenstwa co pierwsz sie robi po zamknieciu kont, to likwidacja
    hasel i telepinu - ale to nie w tym "banczku". Trzeba to chyba zglosic do GIODO i
    nadzoru bankowego. Odchodze na stale z tego syfu !!
    gtoni

  • 14. Data: 2018-12-06 19:24:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 15:01:01 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

> [...]
    hasel i telepinu - ale to nie w tym "banczku". Trzeba to chyba zglosic do GIODO i
    nadzoru bankowego. Odchodze na stale z tego syfu !!

    Ten typ tak ma - ale też bez winy nie jesteś.
    Rozwiązanie umowy rachunków nie powoduje rozwiązania umowy usług bankowości
    elektronicznej. Dlatego dostajesz ten sam identyfikator - o ile nie zmieniłeś PESELa
    (możliwe w wypadku zmiany płci - w PESELu zakodowana jest płeć).
    Więc i Twoja wina - taka, że kiedyś miałeś konto w mBąku - bo konia z rzędem temu,
    komu uda się rozwiązać tą umowę bankowości elektronicznej...

  • 15. Data: 2018-12-06 21:09:03
    Od: g...@g...com

    O tym to ja wiedzialem /identyfikatory/ a nawet chcialem miec te same co
    dawniej, chcielem miec nawet ten sam nr konta bo mialem z promocji w syncu z
    data urodzenia w tresci. Ale nie przeszlo, za to wlepili stare kody chyba, ale i to
    nie jestem pewien. Jedny slowem totalna porazka konta do zamkniecia !!
    To chdzi o Aliora / wyzsza kultura bankowosci z melonikiem, winno byc nocnikiem !/ a
    nie mBank, ten sprawuje mi sie dobrze