  • 11. Data: 2004-03-14 10:03:14
    Temat: Re: Wyszukiwarka bankomatów
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Mam taką drobną uwagę mieszkańca dużego miasta ;-)
    Jeśli dodać obok adresu numery kodu pocztowego (a załatwi to prosty
    program), to można z grubsza zorientować się co do lokalizacji nie znając
    nazwy ulicy i baaardzo ułatwiłoby to korzystanie...
    JaC

    > Dobrych pare lat temu nie bylo jeszcze Kauflandu a TTW (ktore pozniej
    upadlo) dopiero zaczynalo sie tam budowac.
    > Wowczas bylo tam wielkie puste pole a na srodku slup z tabliczka "42" :)
    > Dosc czesto sie potem zdarzalo, ze ktos z samochodu pytal sie o adres
    Serbska 42, no i tak utkwilo w pamieci.
    > A slup jeszcze stoi, choc bankomat zdazyl juz raz zniknac i pojawic sie
    ponownie.

  • 12. Data: 2004-03-14 12:55:20
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    w szukaniu zawansowanych zrob rozwijane menu z nazwa bankow ( sieci
    bankomatow) - znacznie to ulatwi szukanie - np. ktos wpisujac nazwe banku
    "Inteligo" gowno znajdzie.

  • 13. Data: 2004-03-14 18:34:05
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > zdazyl juz raz zniknac i pojawic sie ponownie.
    >
    > Ot i cala historia. Malo ciekawa zreszta :)

    ciekawa wlaśnie. z tym samym polem inna ciekwostka - zanim ruszyl Kaufland
    był już w ścianie bankomat, działał.
    w mBanku w zestwieniu po transakcji pojawaiło się: euronet, wypłata, kwota,
    lokalizacja bankomatu - "PUSTE POLE".
    ;)
    chyba przynudzam, chyba o tym już piałem :(
    zbyszko janke

  • 14. Data: 2004-03-14 18:40:39
    Temat: Re: trzeba uaktualnic
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    j...@w...pl napisał:

    [...]
    > Twoja lista też jest nieaktualna i z błędami (nie ma bankomatu KB Auchan
    > jest a i owszem przy produkcyjnej ale w markecie budowlanym - drobna
    > różnica) Na liście są też bankomaty których nie ... ma, oraz nie są
    > uwzględnione nowe i nie tylko nowe :(

    Cóż, to nie moja lista tylko autora serwisu www.karty.pl W porównaniu z
    listą Karola jest bardziej rozbudowana i uwzględnia większą liczbę
    maszyn (obala mit, że w Białymstoku nie ma bankomatów - nawet
    egzotycznych banków jak nowopowstały Eurobank). Po obejrzeniu listy
    bankomatów w Białymstoku na stronie Karola łatwo jest nabrać
    przekonania, że w tym mieście jest tylko 5 bankomatów "na krzyż".
    Postaram się samodzielnie uzupełnić lokalizacje ATM-ów i poprawioną
    podesłać na grupę / do serwisu kartyonline.pl

    K.

  • 15. Data: 2004-03-14 20:08:28
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c328ip$j78$...@n...onet.pl,
    Użytkownik <j...@p...onet.pl>:

    > w mBanku w zestwieniu po transakcji pojawaiło się: euronet, wypłata,
    > kwota, lokalizacja bankomatu - "PUSTE POLE".
    > ;)
    > chyba przynudzam, chyba o tym już piałem :(

    Nie pamietam, czy Ty, ale ja na pewno.
    Nawet przyczynilem sie do zapelnienia tego pustego pola:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=965
    51&t=96548&v=t

    --
    Robert