  • Data: 2002-01-04 20:57:38
    Temat: Re: Wysokość kredytu hipotecznego
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To wiem 8-) Chodziło mi raczej o bardziej o nominalne
    > wartości w konkretnych warunkach.

    kredyty hipote(ty)czne zwykle nie maja max. wysokosci (uwiazanej do np. kwoty
    dochodu) a max. kwote raty (w odniesieniu do dochodu).

    kwota raty + kilkaset zlotych (zaleznie od banku) < dochody netto

    rata 3,000 to kredyt ok. 200-300kPLN (w zaleznosci od waluty, banku, okresu)

    w PLNach kredyt to ~15% czyli miesiecznie okolo 1.25% odsetki
    + cuskolwiek na kapital (przy dlugim ze 100 PLN to calkiem sporo :()
    w walucie ~7-8% czyli 0,6-0,7% kwoty na odsetki + cos na splate kapitalu.

    pozdrawiam

    romek