  • 1. Data: 2006-05-25 12:56:17
    Temat: Wypukła karta debetowa Visa
    Od: "Sebastian" <s...@p...onet.pl>

    Co można za granicą ww karta?

    Czy jest ona traktowana tak samo jak wypukła karta Charge lub Kredytowa, czy
    też raczej jak plaska debetowa?

    czy ktos ma doswiadczenia zwiazane z placeniem wypukla debetowka za granica? i
    czy warta ja posiadac (nizsze koszty) czy tez jednak lepiej czekac na karte
    charge lub kredytowa?

    Sebastian

  • 2. Data: 2006-05-25 13:11:07
    Temat: Re: Wypukła karta debetowa Visa
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

> [...]
    granica? i
    > czy warta ja posiadac (nizsze koszty) czy tez jednak lepiej czekac na

    1. a jaki bank oferuje embosowaną kartę debetową ?
    2. według mnie taka karta bedzie tak samo rozpoznawana jak kazda inna karta
    wypukla
    czyli obciazeniowa lub kredytowa, w koncu na karcie nie jest napisane jaki
    to rodzaj karty...

    pozdrawiam
    Robert

  • 3. Data: 2006-05-25 13:22:50
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@x...pl> napisal(a):

    > czy

    > granica? i
    > karte

    > 1. a jaki bank oferuje embosowaną kartę debetową ?

    Multi
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2006-05-25 13:35:34
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Multi
    I jeszcze (karty dla klientów indywidualnych, oferta "standardowa" - nie
    private/personal banking):

    Pekao (Visa Classic)
    BPH (Visa Classic Silver)
    BZWBK (Visa Classic)
    mBank (Visa Gold)

    Marek

  • 5. Data: 2006-05-25 13:47:39
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    Robert Sierant napisał(a):
    > 1. a jaki bank oferuje embosowaną kartę debetową ?

    BPH

    Visa Silver Classic

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 6. Data: 2006-05-25 21:46:09
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Robert Sierant wrote:
    > 1. a jaki bank oferuje embosowaną kartę debetową ?

    VW Bank Direct,

    reik.